Joachim_F Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 En Sony-talsmann har fortalt at planen deres fortsatt er å lansere PlayStation 3 denne våren, men det er fortsatt usikkerhet rundt lanseringssituasjonen. Les mer Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Får håpe det:p Lenke til kommentar
anypti Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Kan aldri tenke meg at Sony faktisk klarer å få den ut før sommeren. Virker som Sony bare slenger ut noe for å få folk til å snakke mer om PS3 og ikkje kjøpe ein Xbox360. Lenke til kommentar
magio Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 De gjør vel alt for å få folk til å tro at PS3 er rett rundt hjørnet så de ikke kjøper Xbox 360 ja Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 uansett når den kommer, så bør sony gi den ut likt over hele verden, iriterende at europa skal bli nedprioritert. Lenke til kommentar
magio Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Skulle ikke overaske meg om den kom hit våren 2007 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 De gjør vel alt for å få folk til å tro at PS3 er rett rundt hjørnet så de ikke kjøper Xbox 360 ja 5636565[/snapback] Da hadde de lansert for lenge siden. De har sagt før at de ikke er redd for at andre konsoller skal ta sin bit av konsollmarkedet. Kjenner ingen som har kjøpt Xbox360 personlig og alle sier de vil vente på PS3 heller pga spillene. I Asia solgte jo Xbox360 veldig dårlig også grunnet at folk ventet på PS3 heller. Så her tar du feil Xbox360 skal være heldig med det lille markedet de har. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Tror grunnen til at xbox 360 har solgt så mye som de har er at de er først ute med nestegenerasjons-konsoll. Kjenner to som har xbox 360 og en av de kjøpte den fordi han ikke gadd å vente på PS3. Han ville ha NÅ. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Fy søren jeg er lei av rykter.. På et generelt nivå altså, ikke bare om PS3.. Håper for Sony sin del at de får ut konsollen om ikke så altfor lenge.. Lenke til kommentar
anypti Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Når Sony sier at dei ikkje er redde for at Microsoft skal få ein større del av markedet, er det noen som virkelig tror på det? Største grunnen til at xbox360 ikkje solgte så veldig bra i Asia, var pga spillene. Spillene som har komt ut så langt har vert mye fps, racing og noen få eventyrspill som kameo. Som kjent er spill smaken ganske forskjellig fra asia til usa og europa. Liker veldig godt Playstation, har både den første og andre maskinen, men går snart til innkjøp av xbox360 pga det virker som PS3 ikkje vil komme ut på minimum 6 måneder. Og vil PS3 virkelig ha like bra online støtte som xbox? Xbox-live er nå gratis, mens Sony har sagt dei vil ta betalt for sin Playstation HUB tjenest. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Men bare lurer på en ting, har noen utviklere i det hele tatt noen spill klar til PS3?? Og man vet jo hvor lang tid det kan ta å utvikle spill i disse dager... Endret 21. februar 2006 av quakie Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Sjekk denne: http://megagames.com/news/html/console/pla...srevealed.shtml Megagames sine kilder pleier å være gode. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Sier som alltid: Tror det ikke før jeg får se det/den (i butikkhyllene) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Vel eg for min del ønsker å tru at Sony styrer skyta rake veien forut,men eg har mine tvil i disse dager Er det noe som er klart i heiletatt angående PS3?I motsetning til Avean her over,kjenner eg folk som nesten ler av Sony og vurderer sterkt å gå til innkjøp av en 360.Disse er da Sony gutter av ett godt kaliber eg aner litt desperasjon i Sony leiren for å si det slik,men i svarte! Om 1 år så kansje vi kan juble allemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg