cyberPanda Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 jeg ble banna (muligens permanent) fra en wake only server fordi jeg tok transportheligkopteret til den lille øya for å sprenge US sitt arty. sto ikke noe om det i server rules, fikk ikke noen warning. er så jævelig sur!! arty er till for å sprenges Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Har nok skjedd en liten missforståelse da. Kontakt server admins, og forklar situasjonen. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Er det på Battlefield.no #3 Wake Only kan du stikke innom her: http://www.battlefield.no/forum/index.php?showforum=266 Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det skal iallefall vere lov. Kva slags server var det? Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 det var en boomtown server, så jeg får vell si et par alvårsord til danskene. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Du tok sikker med deg noen nyspawnede G.I Joes i samme slengen når du sprengte arty. Så var det vel noen som grein til admin om det.. Wake er et rimelig upraktisk map for og sprenge US sitt arty. er jo spawn like ved, så det kommer jo engineers med engang og reparerer. Det er en wake-only server på battlefield.no sine servere og. er som regel full da.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Battlefield2.no har også en wake only. Også tv2, sistnevnte anbefaler eg ikkje. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Du tok sikker med deg noen nyspawnede G.I Joes i samme slengen når du sprengte arty. Så var det vel noen som grein til admin om det..Wake er et rimelig upraktisk map for og sprenge US sitt arty. er jo spawn like ved, så det kommer jo engineers med engang og reparerer. Det er en wake-only server på battlefield.no sine servere og. er som regel full da.. 5649279[/snapback] det kan vell ha hent tingen er at det er ingenting annet å finne på helt på starten på wake, bortsett fra å campe med tanks daog det er egentlig folk som gjør det som bør bannes. jeg pleier ivertgall å begrense meg til en kill eller to så tar jeg en båt å stikker. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 det kan vell ha hent tingen er at det er ingenting annet å finne på helt på starten på wake, bortsett fra å campe med tanks daog det er egentlig folk som gjør det som bør bannes. jeg pleier ivertgall å begrense meg til en kill eller to så tar jeg en båt å stikker. 5649668[/snapback] enig. wake er kjedelig i begynnelsen, både for US og kina, bortsett ifra når en flyr eller kjører. Å komme inn med båt er nesten umulig. Men tilbake til topic, på bf.no's wake-server bomber den kinesiske commanderen arty-øya til US stadig vekk. pluss at snipere ligger på "fastlandet" og dreper spawns. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 ja jeg hae kommet fram til att boomtown er noen nazistiske jævler. jeg brukte en god stund på å lete rundt på siden deres men fant ikke noe server-regelverk, dessuten kom det ikke klart fram hvor man skule klage henn. fant bare et server forum hvor halvparten av postene ikke hadde noe svar. de banna meg dessuten fra en annen server fordi jeg kasta en granat i hode på en fjott som skjøt med mountet machinegunen i US basen på karkand. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 på tide at du finner deg ein ny server og spele på trur eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå