Gå til innhold

banna for å sprenge artien på wake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du tok sikker med deg noen nyspawnede G.I Joes i samme slengen når du sprengte arty. Så var det vel noen som grein til admin om det..

Wake er et rimelig upraktisk map for og sprenge US sitt arty. er jo spawn like ved, så det kommer jo engineers med engang og reparerer. Det er en wake-only server på battlefield.no sine servere og. er som regel full da..

Lenke til kommentar
Du tok sikker med deg noen nyspawnede G.I Joes i samme slengen når du sprengte arty. Så var det vel noen som grein til admin om det..

Wake er et rimelig upraktisk map for og sprenge US sitt arty. er jo spawn like ved, så det kommer jo engineers med engang og reparerer. Det er en wake-only server på battlefield.no sine servere og. er som regel full da..

5649279[/snapback]

det kan vell ha hent :blush:

tingen er at det er ingenting annet å finne på helt på starten på wake, bortsett fra å campe med tanks daog det er egentlig folk som gjør det som bør bannes.

jeg pleier ivertgall å begrense meg til en kill eller to så tar jeg en båt å stikker.

Lenke til kommentar

det kan vell ha hent :blush:

tingen er at det er ingenting annet å finne på helt på starten på wake, bortsett fra å campe med tanks daog det er egentlig folk som gjør det som bør bannes.

jeg pleier ivertgall å begrense meg til en kill eller to så tar jeg en båt å stikker.

5649668[/snapback]

enig. wake er kjedelig i begynnelsen, både for US og kina, bortsett ifra når en flyr eller kjører. Å komme inn med båt er nesten umulig. Men tilbake til topic, på bf.no's wake-server bomber den kinesiske commanderen arty-øya til US stadig vekk. pluss at snipere ligger på "fastlandet" og dreper spawns.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ja jeg hae kommet fram til att boomtown er noen nazistiske jævler.

jeg brukte en god stund på å lete rundt på siden deres men fant ikke noe server-regelverk, dessuten kom det ikke klart fram hvor man skule klage henn.

fant bare et server forum hvor halvparten av postene ikke hadde noe svar.

de banna meg dessuten fra en annen server fordi jeg kasta en granat i hode på en fjott som skjøt med mountet machinegunen i US basen på karkand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...