sof Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Har noen et godt forslag på hvordan min GainwardGeforce 2 TI/500XP kan bli mindre bråkete? Har sett på ulike løsninger, men jeg har ikke peiling på hva som funker på dette kortet. Vannkjøling og bruk av 2 ekstra PCI-plasser for en slik Zalman sak er uaktuelt. Håper på fornuftige svar :smile: sof Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Trodde de der var ganske stille jeg, har selv et slikt kort, og det bråker ikke. Lenke til kommentar
sof Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 ok, men jeg vil fortsatt ha den mindre bråkete. Anyone else?? :smile: sof Lenke til kommentar
hva_som_helst Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 En sånn Zalman-ting 'ZM17CU' tar bare 1 PCI-plass. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 ellers så kan du jo bare bytte ut vifta, men en ly dyr en. koster ikke alverden og er grit å skifte... Lenke til kommentar
sof Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 ok, trodde zalmangadget'en tok opp 2 PCI-plasser. Er det noen produkter/leverandører som kan anbefales for å se på "konvensjonelle" vifter som bråker mindre og som er greie å montere? Takk anyway :smile: sof Lenke til kommentar
hva_som_helst Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Sjekk 'Titan chipsetkjøler, kobber' på Microplex. Lenke til kommentar
sof Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 takker, der har vi nok løsningen :smile: sof Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå