m-lyng Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg har valgt å gå fra Ati kort og over til nvidia 7800gt. Er vant til å bruke Ati tray tools til å lage profiler som automatisk startet når spill ble startet. Finnes det et programm som fungere lik som dette for Nvidia Lenke til kommentar
HKS Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 For nVidia kan du lage slike profiler for forskjellige spill i driveren. Det er en egen tab i ForceWare hvor du lager profiler for forskjellige spill. Alternativt så finnes det NV Tray Tools http://nvtweak.laptopvideo2go.com/ Lenke til kommentar
m-lyng Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Vet ikke hvordan jeg gjør det med driveren, jeg har lastet ned nv tray tools, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal gjøre den til å huske settings per spill så det går automatikk i det Lenke til kommentar
m-lyng Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Vet ikke hvordan jeg gjør det med driveren, jeg har lastet ned nv tray tools, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal gjøre den til å huske settings per spill så det går automatikk i det 5635623[/snapback] Fant et prog som het "nhancer" som har mange presets som kan brukes.Jeg skal prøve denne en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå