Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Åslaug Haga lover bredbånd

Anbefalte innlegg

Vi kommer alldri til å se noe av det bredbåndet, det er bare å akseptere det.

5805636[/snapback]

Vell har alltid hatt ett lite håp om å få breiband, ja siden de har hatt det 2km fra meg på begge kanter... Og når de endelig fikk bygd ut sentralen her (teleno :thumbdown: ), ja da ringte de og ville at vi skulle ha breiband, takket ja med en gang. Fikk kontrakt og skulle fått det 13. februar 06, men fikk brev 5 dager før "Vi beklager...".

Blei sånn smått irritert, men hadde ett snev av håp siden naboen fikk breiband (han bor 300m fra meg), og det er vell den personen som har maset minst om breiband. Grunnen til at vi ikke fikk breibånd var at det var ikke plass i linjenettet, altså Telenor tilbyr produkter de ikke kan levere, er det noen lov/rett mot det?

Ringte til telenor på nytt og vi fikk vite at det var mulig å få alikevell, bestilte på nytt og skulle ha fått breiband 17. mars 06, for å forsikre oss om at vi fikk det ringte vi tre dager før montøren skulle komme og de sa at det var sikkert at vi fikk. Den 15. mars 06 ringte telenor "Vi beklager igjen...". For å si det sånn Telenor er ikke bestevennen min :nei:. Så nå sitter jeg på 56k modemet mitt å surfer jo-ho!

Så hva gjør jeg nå? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, du kan prøve og bestille en ISDN-linje i tillegg til den linja du har, i noen tilfeller vi de da legge en ny kabel til deg. Dog så kan du tape litt hvis det ikke går. Hva sier kapaks? Hvis du PM-er meg med telefonnummer så kan jeg sjekke litt for deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Vi kommer alldri til å se noe av det bredbåndet, det er bare å akseptere det.

5805636[/snapback]

Vell har alltid hatt ett lite håp om å få breiband, ja siden de har hatt det 2km fra meg på begge kanter... Og når de endelig fikk bygd ut sentralen her (teleno :thumbdown: ), ja da ringte de og ville at vi skulle ha breiband, takket ja med en gang. Fikk kontrakt og skulle fått det 13. februar 06, men fikk brev 5 dager før "Vi beklager...".

Blei sånn smått irritert, men hadde ett snev av håp siden naboen fikk breiband (han bor 300m fra meg), og det er vell den personen som har maset minst om breiband. Grunnen til at vi ikke fikk breibånd var at det var ikke plass i linjenettet, altså Telenor tilbyr produkter de ikke kan levere, er det noen lov/rett mot det?

Ringte til telenor på nytt og vi fikk vite at det var mulig å få alikevell, bestilte på nytt og skulle ha fått breiband 17. mars 06, for å forsikre oss om at vi fikk det ringte vi tre dager før montøren skulle komme og de sa at det var sikkert at vi fikk. Den 15. mars 06 ringte telenor "Vi beklager igjen...". For å si det sånn Telenor er ikke bestevennen min :nei:. Så nå sitter jeg på 56k modemet mitt å surfer jo-ho!

Så hva gjør jeg nå? :hmm:

5805784[/snapback]

Dette var nyaktig det som har skjedd hos meg også. Vi har prøvd omtrent alt som er men alltid noen dager før monteringa skal foregå så ringer telefonen ...beklager vi kan ikke......... Og det er noen som bor 60m fra meg som har bredbånd. Jeg og han som bor i huset skal prøve og gjøre det trådløse signalet i huset deres sterkere ved hjelp av pringless bokser.

Lenke til kommentar

Gjett om jeg var frustrert for et par år siden da. Jeg bor i et tre-etasjes hus, bestevennen min bodde i 1. etg, jeg på hybel i 3.

Han fikk ADSL som del av pilotprosjektet for ADSL hos Telenor når de startet med det. Jeg flyttet hit et par år senere, og da var det fullt i sentralen så jeg kunne ikke få noenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...