picko Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Har puttet inn en Enigmah-x final i boxen min, loddingen er fint utført uten problem... Men chipen ser ikke ut til å fungere, har svidd ut evolution-x på en Memorex recordable black. Men boxen liker ikke cd'en... Er det noen fin måte å sjekke om det er chipen som er fucka? Alle ledninger er greie og er plassert på rette loddepunkt... -Trond- Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Dersom jeg ikke tar feil, må du bruke CD-RW plater (Er det det du mener du har brukt kanskje?). Boxen har problemer med å lese cdr plater. Lenke til kommentar
picko Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Nei, er ikke RW. Tenkte kanskje j skulle prøve å bruke en annen cd-rom... Ekke no problem å gjøre d? -Trond- Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 XBox leser ikke CDR. Kun CDRW / DVD-R og DVD-RW Lenke til kommentar
picko Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Men kan jeg da bare bruke en vanlig cd-rom til å lese cdr-platen men evolution-x på? -trond- Lenke til kommentar
darkchild Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Ikke helt riktig. De første batchene med xboxer leste cdr, og jeg mener endel gjør det fortsatt (veldig få merker, men noen av de). men, er en billigere cd/dvd rom i de nye xboxene. Lenke til kommentar
Immanuel Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 tullball! den leser cdr og allt det der....men det er enkelte merker... skjekk denne sida http://www.funxbox.com/cdlist.php Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 å si tullball og vrake argumentene med å vise en link som ikke er oppdatert på et halvt år? Tja, ganske smart... min xbox vil iallefall ikke boote fra cd-r uansett hvilket merke jeg bruker :smile: Kjøp deg noen cdrw plater og legg inn en dummy fil,, så funker det nok.. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Xbox leser ikke CD-R. bare svi av EvoX på en CD-RW plate og boot med denne. Har vært rapportert om at endel av v1.1 NTSC (US) Xbox'ene med Samsung DVD-enhet leser CD-R - men ellers, normalt sett, leser Xbox kun CD-RW/DVD-R samt DVD-RW (og også DVD+R/RW) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå