Kamikazesmurf Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Tror ikke denne tråden egentlig handlet om hasjrøykig, da... Tsjekkisk absinth synes jeg smaker best (de uten anis). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Samma f, det er IKKE godt. Bitreste spriten du noensinne kommer til å ha smakt, trust me. Det må blandes halvt om halvt med vann og "siles" gjennom sukker mens du drikker det. Kan ikke drikkes ublandet, og det er heller ikke meningen. Det fins masse websider som selger absint. Der står det ofte brukerguide også. Man skal blande med vann til man får den "berømte" skyen i glasset. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Absinth'en med narkotiskestoffer er så godt som umulig å få tak i nå tildags. Men dan vanlige Absinthen er også veldig god Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Samma f, det er IKKE godt. Bitreste spriten du noensinne kommer til å ha smakt, trust me. Det må blandes halvt om halvt med vann og "siles" gjennom sukker mens du drikker det. Kan ikke drikkes ublandet, og det er heller ikke meningen. Det fins masse websider som selger absint. Der står det ofte brukerguide også. Man skal blande med vann til man får den "berømte" skyen i glasset. 5636149[/snapback] Fikk smake absinth for lenge siden, men tenkte ikke noe mere over det før i dag da jeg og noen andre kom i prat på det. og jeg fikk bare lyst på syntes det var godt jeg... Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Er det ikke forkjell på "absinth" og "absinthe"? Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Er det ikke forkjell på "absinth" og "absinthe"? 5636540[/snapback] tviler jeg på! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 En venn av meg tar med seg en del hjem fra Spania snart, har aldri drukket det før. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Er det ikke forkjell på "absinth" og "absinthe"? 5636540[/snapback] tviler jeg på! 5637563[/snapback] er det to forskjellige ting?? er absinth "sprit" og absinthe "te/the"?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå