V-by Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg lurer på hvor en kan få tak i ordentlig absint? Skal til tyskland om noen uker, og lurer på om det er mulig å få tak i det der. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Er vel ikke LSD i absinth nei Men kan nesten kalle det Hasj på flaske Endret 20. februar 2006 av Cultofluna Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) www.absinth.nu Masse å velge i Der kan du bestille fra her hjemmefra. Endret 20. februar 2006 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 www.absinth.nu Masse å velge i Der kan du bestille fra her hjemmefra. 5635208[/snapback] Ooh konge Bestille meg ett par flasker når neste lønning kommer Lenke til kommentar
Mith Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 "Tror ikke du får tak i ekte absint i Tyskland, men tror kansje du får den versjonen uten LSD i Nederland. Er ikke helt sikker" Har vel aldrig vært snakk om LSD i absint. Malurt derimot Men igjen, det gir ingen effekt hvis du ikke blir alkoholiker på det, dvs bruker det stort sett fast i noen år. http://www.erowid.org/chemicals/absinthe/absinthe.shtml Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 "Tror ikke du får tak i ekte absint i Tyskland, men tror kansje du får den versjonen uten LSD i Nederland. Er ikke helt sikker" Har vel aldrig vært snakk om LSD i absint. Malurt derimot Men igjen, det gir ingen effekt hvis du ikke blir alkoholiker på det, dvs bruker det stort sett fast i noen år. http://www.erowid.org/chemicals/absinthe/absinthe.shtml 5635276[/snapback] I know Litt feilinformasjon Men du får en bedre rus enn hasjrusen om du drikker deg dritings på det Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 jeg trodde skotland var det eneste stede i europa hvor absint er lovlig Lenke til kommentar
Mith Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Men du får en bedre rus enn hasjrusen om du drikker deg dritings på det Godt mulig, siden jeg ikke har smakt absint. Men du får tak i det på polet også, men da igjen uten malurt. (siden det er en giftig urt som igjen kan føre til at du blir "sinnsyk" ved langvarig bruk) Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 jeg trodde skotland var det eneste stede i europa hvor absint er lovlig 5635291[/snapback] Tsjekkia er vel veldig flinke med Absinth Får kjøpt Absinth i norge også, men de er bare fra 55-60% styrke på. Den beste Absinthen har jeg hørt kommer fra Tsjekkia Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Men hva er det jeg bør se etter hvis jeg vil ha en goood absint? ser det er noe som kalles "anis" bør det være det i? Og hva er Thujone innhold?? bør det være mye av det å? Lenke til kommentar
Mith Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Får kjøpt Absinth i norge også, men de er bare fra 55-60% styrke på. Du vet at hvis du blir tatt med sprit sterkere enn 60% i norge, så går det som narkotika? Eller "Ulovlig legemiddel" som det heter. Bare en advarsel hvis du har tenkt å ta med deg noe slik inn i landet. Endret 20. februar 2006 av Mith Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Får kjøpt Absinth i norge også, men de er bare fra 55-60% styrke på. Du vet at hvis du blir tatt med sprit sterkere enn 60% i norge, så går det som narkotika? Eller "Ulovlig legemiddel" som det heter. Bare en advarsel hvis du har tenkt å ta med deg noe slik inn i landet. 5635329[/snapback] Hva har det med at det er mulig å få kjøpt Absinth fra 60% og ned i Norge? Er fullt klar over det ja, men kunne ikke brydd meg mindre. Blir du tatt med hasj i norge så havner du i fengsel om du har mer enn en brukerdose på deg. Allikevel så driver over halve norge med det.. Nobody cares Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Man kan kjøpe absinth lovlig med en vis mengde Thujone innhold. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Er denne bra? Denna Ser digg ut, da du har 5g som du kan lage te av eller røyke Lenke til kommentar
Mith Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 "Blir du tatt med hasj i norge så havner du i fengsel om du har mer enn en brukerdose på deg." Nja, 5g er i hvertfall mer enn jeg røyker på en kveld. Det blir jo ikke nødvendigvis fengesl heller, men en liten flekk på rullebladet blir det i det minste, og en kraftig bot Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 "Blir du tatt med hasj i norge så havner du i fengsel om du har mer enn en brukerdose på deg." Nja, 5g er i hvertfall mer enn jeg røyker på en kveld. Det blir jo ikke nødvendigvis fengesl heller, men en liten flekk på rullebladet blir det i det minste, og en kraftig bot 5635371[/snapback] Du har med andre ord ikke blitt oppgradert til komfirmant ennda? 10g på en kveld og du er blitt voksen.. Klarer fint en 5'er på en kveld, men da er dagen derpå ødelagt.. Går som oftest helt i min egen verden ett par dager etterpå.. Har roa meg ned litt nå så det ikke går rett til helvette med meg Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Er denne bra?Denna Ser digg ut, da du har 5g som du kan lage te av eller røyke 5635361[/snapback] Vurderer å bestille den selv Men ble litt usikker på hva det i den posen egentlig var.. Det var ihvertfall uten hallisunerendes stoffer Lenke til kommentar
Mith Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Du har med andre ord ikke blitt oppgradert til komfirmant ennda? tongue.gif10g på en kveld og du er blitt voksen.. Klarer fint en 5'er på en kveld, men da er dagen derpå ødelagt.. Går som oftest helt i min egen verden ett par dager etterpå.. Har roa meg ned litt nå så det ikke går rett til helvette med meg smile.gif Fint for deg Men du vet; If you smoke more weed when you are high, you don't get more high, just less weed. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hehe er faktisk helt sant.. og dagen derpå blir verre jo mer du røyker.. Men det kjedelige er jo når du blir deg selv igjenn før du hopper til sengs Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Hysj nå, vi prater ikke hasj nå. her er det Absint og slikt Men finnes det noen andre sider det går an å bestille fra? så et par poster der at de ikke hade fått varene sine. og slikt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå