Gå til innhold

Hvor få tak i Absint

V-by

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Tror ikke du får tak i ekte absint i Tyskland, men tror kansje du får den versjonen uten LSD i Nederland. Er ikke helt sikker"

Har vel aldrig vært snakk om LSD i absint. Malurt derimot :)

Men igjen, det gir ingen effekt hvis du ikke blir alkoholiker på det, dvs bruker det stort sett fast i noen år.

http://www.erowid.org/chemicals/absinthe/absinthe.shtml

5635276[/snapback]

I know :p

Litt feilinformasjon :)

Men du får en bedre rus enn hasjrusen om du drikker deg dritings på det :)

Lenke til kommentar
Men du får en bedre rus enn hasjrusen om du drikker deg dritings på det

Godt mulig, siden jeg ikke har smakt absint. Men du får tak i det på polet også, men da igjen uten malurt. (siden det er en giftig urt som igjen kan føre til at du blir "sinnsyk" ved langvarig bruk)

Lenke til kommentar
Får kjøpt Absinth i norge også, men de er bare fra 55-60% styrke på.

Du vet at hvis du blir tatt med sprit sterkere enn 60% i norge, så går det som narkotika? Eller "Ulovlig legemiddel" som det heter. Bare en advarsel hvis du har tenkt å ta med deg noe slik inn i landet.

Endret av Mith
Lenke til kommentar
Får kjøpt Absinth i norge også, men de er bare fra 55-60% styrke på.

Du vet at hvis du blir tatt med sprit sterkere enn 60% i norge, så går det som narkotika? Eller "Ulovlig legemiddel" som det heter. Bare en advarsel hvis du har tenkt å ta med deg noe slik inn i landet.

5635329[/snapback]

Hva har det med at det er mulig å få kjøpt Absinth fra 60% og ned i Norge? :p

Er fullt klar over det ja, men kunne ikke brydd meg mindre.

Blir du tatt med hasj i norge så havner du i fengsel om du har mer enn en brukerdose på deg. Allikevel så driver over halve norge med det..

Nobody cares :)

Lenke til kommentar

"Blir du tatt med hasj i norge så havner du i fengsel om du har mer enn en brukerdose på deg."

Nja, 5g er i hvertfall mer enn jeg røyker på en kveld. Det blir jo ikke nødvendigvis fengesl heller, men en liten flekk på rullebladet blir det i det minste, og en kraftig bot :)

Lenke til kommentar
"Blir du tatt med hasj i norge så havner du i fengsel om du har mer enn en brukerdose på deg."

Nja, 5g er i hvertfall mer enn jeg røyker på en kveld. Det blir jo ikke nødvendigvis fengesl heller, men en liten flekk på rullebladet blir det i det minste, og en kraftig bot :)

5635371[/snapback]

Du har med andre ord ikke blitt oppgradert til komfirmant ennda? :p

10g på en kveld og du er blitt voksen..

Klarer fint en 5'er på en kveld, men da er dagen derpå ødelagt.. Går som oftest helt i min egen verden ett par dager etterpå..

Har roa meg ned litt nå så det ikke går rett til helvette med meg :)

Lenke til kommentar
Du har med andre ord ikke blitt oppgradert til komfirmant ennda? tongue.gif

10g på en kveld og du er blitt voksen..

Klarer fint en 5'er på en kveld, men da er dagen derpå ødelagt.. Går som oftest helt i min egen verden ett par dager etterpå..

Har roa meg ned litt nå så det ikke går rett til helvette med meg smile.gif

Fint for deg :)

Men du vet; If you smoke more weed when you are high, you don't get more high, just less weed.

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...