DJMartin Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Bygger pc nå også har jeg HK: MSI K8N Diamond med SB Live! internt lydkort. Også har jeg SB X-Fi dedikert lydkort Når alt er instalert kommer jeg til å få lyd i hk og lydkortet? Eller blir det bare lyd i lydkortet? Endret 20. februar 2006 av DJMartin Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det kan du stille inn selv når Windows er oppe og går. Har selv lydkort på hovedkortet, men jeg bruker et ekstern lydkort. Jeg installerer bare lydkort driveren til det eksterne. Jeg installerer altså ikke driverne til det integrerte lydkortet, kun det eksterne. Du kan også deaktivere det integrerte lydkortet, enten i BIOS eller i Windows. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det fungerer fint å bruke begge kortene. En del programmer lar deg velge audio device, slik at du kan koble ett lydkort til stereoanlegget og et annet til headset/høytalere på PCen. Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Men hvis jeg da putter f.eks. headsettet i hk får jag da Live! kvalitet eller X-Fi kvalitet på lyden? Hvor i windows stiller jeg inn dette? Lyder og lydenheter? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Plugger du i Live lydkortet, får du live lyd, sånn er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå