HåkonN Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Kjøpte SOF 2 brukt av en kar... Nettopp for å få med en valid CD-Key for multiplayer. Joda den fungerte den, men nå, et par uker senere sluttet den å fungere. Får bare "Banned CD-Key". Tydligvis at fyren har tatt vare på CD-Key og gitt/solgt den til flere slik at den til slutt ble bannet. Får ikke tak i han, og jeg har sendt mail til Activision og forklart problemet mitt. Men får ingen svar. Derfor lurer jeg på om noen har en CD-key som er valid for MP å selge? Trenger ikke orginal-CD`ene, for de har jeg. Nå sitter jeg å spiller multiplayer-demoen enda jeg har betalt for fullversion... :sad: Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 ta kontakt med activision, så ordner de nok deg Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 og bank fyren du kjøpte den av... Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Hehe, skulle ha gjort det... men jeg får ikke tak i han.. Ikke en videre bekjent. Activision har jeg sendt 2 mailer til nå, uten å få svar.... Like før jeg går i butikken å kjøper hele dritten på nytt... Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 11:46, skrev JohnnyKnoxwille:Hehe, skulle ha gjort det... men jeg får ikke tak i han.. Ikke en videre bekjent. Activision har jeg sendt 2 mailer til nå, uten å få svar....Like før jeg går i butikken å kjøper hele dritten på nytt... Send masse e-poster til de, de svarer til slutt... Lenke til kommentar
TheBirg Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Altså her er det veldig enkelt, karen har sikkert kopiert spillet til seg selv, og tatt vare på CD-Key ! og solgt spillet til deg. Men er egentlig snakk om hvem som logger seg på serveren først..... Sorry, men verden er tilrettelagt for banditter ! B-me Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Du kan få kjøpe min orginale CD-key. Har spilt litt online for lenge siden og har seff ikke cheatet. Send meg en mail: [email protected] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Dette passer under bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå