Johnx Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Hvilke rettigheter har jeg hvis feks. mobilen blir ødelagt? Kan jeg da sende den til Samsungs hovedkontor? Hvem skal jeg henvende meg til for å oppgradere den? Endret 20. februar 2006 av Johnx Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Du skal i utgangspunktet henvende deg til butikken der telefonen ble kjøpt. Kontakt den du kjøpte den av og få kopi av kvitteringen. Alle autoriserte Samsung-verksteder kan selvsagt også reparere eller oppgradere telefonen, men de vil normalt kreve kvittering. -snubbel Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Har man kvittering på papir hvis de er kjøpt på nett å? Endret 20. februar 2006 av Johnx Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Den som i første omgang kjøper telefonen fra en butikk eller nettbutikk, har kvittering. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Heisann, har desverre ikke kvitteringen, men den er kjøpt på elkjøp, og garantien følger Imei-nummeret. Hilsen xxx Er dette sant? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Heisann, har desverre ikke kvitteringen, men den er kjøpt på elkjøp, og garantien følger Imei-nummeret. Hilsen xxx Er dette sant? 5638789[/snapback] Nja. Det stemmer at garantien følger IMEI-nummeret, men det er også et faktum at det eneste garantibeviset er kjøpskvitteringen. Hvis det er slik at telefonen er kjøpt på Elkjøp så kan vedkommende gå tilbake der han kjøpte den og be om en kopi av kvitteringen. Jeg ville ikke kjøpt en brukt telefon uten kvittering, da det er mange som får ny mobil gjennom forsikring og selger den gamle. Denne blir så sperret for bruk etter et par måneder og det er ikke mulig å åpne den igjen. -snubbel Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Er vel bare å spørre han om hvilken Elkjøp-butikk den er kjøpt hos og på hvilket navn også ringe inn å få det bekrefta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå