Gå til innhold

Jeg skal kjøpe ny mouse. Anbefalinger ønskes.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Noen som kan anbefale en mouse? Skal brukes til (...) noe til spilling.

 

Liker den foreløpig:

http://www.extrememhz.com/x710-p1.shtml

 

http://www.a4tech.com/en/product2.asp?CID=...D=103&MNO=X-710

5634684[/snapback]

 

Har et par kliss nye Microsoft Intellimouse Explorer 3.0A hvis du er keen. Bare send meg en PM ;) Dette er den eneste musen som gjelder til spilling!

Ellers er ikke den Razern så dum, den er faktisk knallbra! Ligger særdeles godt i hånden, snakker av erfaring ;)

 

Mvh

Westen

Lenke til kommentar

Kjøper du en så bra mus som G5, 510, 518 eller lignende, bør du også kjøpe en tilsvarende bra musematte. Har selv en Steelpad 3S, herlig å bruke, men bråker litt. Ellers er vel fUNC, Corepad, Icemat osv gode valg.

 

Brukte en slik musematte med min 510 før jeg kjøpte meg en brukt Steelpad på TG05. 38774_PE130686_S3.jpg

 

LÅGIS musematte, 5 kroner på Ikea! :roll:

Lenke til kommentar

Det beste er å ta deg en tur til Elkjøp eller en nettbutikk, slik at du får kjent fysisk på musa. Syns selv det er viktig at den passer for hånda mi. Ellers så er det lite forskjell på f.eks Logitech, Microsoft etc, tenker da på nøyaktighet. Kjøpte nylig en Logitech G5 laser mus, og det er den desidert dårligste dritten jeg har prøvd. Funker ikke på fUNC musematte, midtre knapp er fiasko. Valg av data mus blir egentlig så individuelt, noen vil ha mange knapper, andre vil ha overdreven DPI hastighet. Det viktigste er at du liker den selv.

Har også en slik mus, grei nok den, er dog ikke så nøyaktig grunnet trådløs overføring.

post-12183-1140518454_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Bare sånn for å være prikete: Kan noen fortelle meg hvordan jeg fysisk skal få kjent på en datamus når jeg er på en nettbutikk? :p, f. eks når man er på netshop.no :p bare et lite hint om hvor rart det hørtes ut.

5642933[/snapback]

 

Databutikken.no har lokalene til "gamle" komplett.no bare som et eksempel. Var vel det han mente men nå spikker vi fliser, gjør vi ikke?

:roll:

 

Med vennlig hilsen

 

Han Derre

Lenke til kommentar
Det beste er å ta deg en tur til Elkjøp eller en nettbutikk, slik at du får kjent fysisk på musa. Syns selv det er viktig at den passer for hånda mi. Ellers så er det lite forskjell på f.eks Logitech, Microsoft etc, tenker da på nøyaktighet. Kjøpte nylig en Logitech G5 laser mus, og det er den desidert dårligste dritten jeg har prøvd. Funker ikke på fUNC musematte, midtre knapp er fiasko. Valg av data mus blir egentlig så individuelt, noen vil ha mange knapper, andre vil ha overdreven DPI hastighet. Det viktigste er at du liker den selv.

Har også en slik mus, grei nok den, er dog ikke så nøyaktig grunnet trådløs overføring.

 

 

 

G5 virker faktisk bra på fUNC med den nye firmwareopdpateringen :)

Lenke til kommentar

Til LITT spilling holder det med nesten enhver optisk mus.

Til mye spilling synes jeg Razer har beste musene, serlig pga. den litt lavere konstruksjonen som lar deg styre muse, og ikke den deg. Logitech sine modeller er formet så hånden ligger oppå i en merkelig stilling der håndleddet ikke ligger nede på musematten som den pleier å gjøre :ermm:

 

Spiller du bare en gang i blandt trenger du ikke betale opp imot 500kr som enkelte av de nye gaming-musene koster, men kan klare deg med en eldere eller mindre luksuriøs modell. (mx300 er et godt alternaltiv hvis den passer deg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...