MrLee Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Det er ett GODT kabinett, det kan jeg skrive under på. men ikke så vennlig for LANparty gåere med sine ca 17KG da...men quote viss russer i en viss : "Heavy is good, heavy is sign of reliability.." Endret 21. februar 2006 av MrLee Lenke til kommentar
BoOt3r Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 ser veeldig bra ut men ser du har valgt Twinmos ram, sikter til at du tidligere i tråden nevnte att du skulle overklokke, denne rammen er ikke noe for overklokking (snakker av egene erfaringer, og andres)... RAM med lavere timings og strammere hastighet er å foretrekke, og siden det ser ut som du ikke har "budskjett pc" akkurat, er nok OCZ brikker midt i blinken for deg Lenke til kommentar
Lovejones Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 ser veeldig bra ut men ser du har valgt Twinmos ram, sikter til at du tidligere i tråden nevnte att du skulle overklokke, denne rammen er ikke noe for overklokking (snakker av egene erfaringer, og andres)... RAM med lavere timings og strammere hastighet er å foretrekke, og siden det ser ut som du ikke har "budskjett pc" akkurat, er nok OCZ brikker midt i blinken for deg 5645266[/snapback] Ja gikk for twinmos fordi de hadde fått helt greie anbefalinger. men komplett har jo ikke OCZ... og jeg skal bestille alt fra komplett siden jeg har enn liten deal med dem.. så hva anbefaler du av ram da? Angående kabinett vil jeg ha ett kabinett som jeg kan dra me meg på lan osv.. god plass til hardisker. blir å dra enn god del på lan ++ :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå