Gå til innhold

Flere som bruker et alter ego på internett?

Goliath

Bruker du et "alter ego" på internett?  

76 stemmer

1. 1. Bruker du et "alter ego" på internett?

• Ja
      15
    • Nei
      17
    • Bare når jeg ikke føler meg trygg på at informasjonen kan bli missbrukt.
      44

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Adresse: portveien 2, 90210 Beverly Hills, CA (eneste zip jeg husker når jeg trenger)

5639465[/snapback]

[email protected] pleier jeg som regel å skrive inn til reklame sugene sider....

5639978[/snapback]

Jule Nissen fra Uganda er vel registrert på noen steder :)

5641387[/snapback]

4 ord: ROFL! :!:

(Disclaimer: Rofl står for det engelske "rolling on floor lauging", som på norsk betyr "ruller på gulvet, flirende". Jeg vil på forhånd gi en personlig unnskyldning til de som føler seg krenket av å ha lest ett stk. sms-ord)

Lenke til kommentar
Oppgir ekte navn til seriøse ting som Blizzard, Nintendo, Microsoft o.l. (Se WoW reg e.l., Nintendo Newsletter e.l., Microsoft når noe software er kjøpt og betalt istedet for nedlastet.)

Andre steder bruker jeg random greier, men sjelden jeg begir meg ut på lugbre sider.

5642108[/snapback]

Second that ;)

Pleier som regel ikke å skrive bullshit, synes det er litt dårlig gjort, men noen ganger er det faktisk gøy.. :innocent:

Lenke til kommentar

Jeg bruker alltid 'Ole Petter Vik' som er et navn fra Engelskboka jeg hadde for 10 år siden. Har køddet mye med det navnet opp gjennom årene. På ungdomskolen fant vi til og med et bilde av en som heter Ole Petter Vik fra Asker i en artikkel om Connect i Asker (han jobber der) på internett. Og bilde endte såklart opp på veggen i klasserommet. Jeg har faktisk telefonnummeret til en som heter Ole Petter Vik på mobilen, fant det på gulesider.no. (Ja jeg vet... Helt sjukt :p Han er jo nesten en kjendis i vennekretsen min. Og vet det ikke engang).

Så da blir det ofte

Addresse: Askerveien 13

Postnummer: 1337'

By: Asker

Firma: Connect

osv.

[email protected] er også standard.

Men dette er bare på sider jeg ikke stoler på eller ser noen grunn til å gi ekte info.

Lenke til kommentar

Er ikke registrert på så mange plasser at det gjør noe, men går stort sett under navn som er umulige å spore opp.

Untatt på forumet her, seff. Føler meg trygg her, så jeg bruker det ordentlige navnet mitt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...