Cutthroat Bill Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Ah... Midt i Smørøyet husker jeg godt. Fint program/serie det. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Husker "Halvsju" og "Pelle Parafins bøljeband" Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Pelle Parafins Bøljeband!?!??! HAHA :!: Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Pelle Parafins Bøljeband!?!??! HAHA :!: 5671157[/snapback] ja ? har du ikke hørt om de kanskje ? tror NRK sendte det i reprise for et par år siden... Noen som husker "randi og xxx" da ? han eller hun som gikk med gjøkuret ? han spiste wienerpølser elns ? husker ikke om de var med i bøljeband greia.. men har en liten tankte i bakhodet om dette ;P Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Noen som husker "randi og xxx" da ? han eller hun som gikk med gjøkuret ? han spiste wienerpølser elns ? 5671177[/snapback] Japp husker dem, husker ikke hva han het, men de var "skurkene" i serien, tror det var han som hadde gjøkuret, de var ikke med i bandet, men i samme serie. Wienerpølser husker jeg ikke noe om... Edit: Han het Ronny Endret 26. februar 2006 av krage83 Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Her kommer Pelle Parafins Bøljeband Som speller ny bøljemusikk Vi speller i Pelles kjeller For der er det best akustikk Vi er veldig veldig gode Vi er like bra som Strikk For vi er Pelle Parafins Bøljeband som speller ny bøljemusikk På piano har vi Leon Latex Han er liten men god for det På bass har vi Billy Bettong og snart vil vi få suksess Og trommer slår Guttorm Grevling Med stødig og god rytmikk Ja vi er pelle Parafins Bøljeband som speller ny bøljemusikk På gitar har vi Pelle Parafin Han er bandets komponist På sang har vi Ragna Rekkverk En fremragende artist Og Sandra Salamander Og Frida Frosk er også med Ja vi er Pelle Parafins Bøljeband Og en dag vil vi få suksess Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Randi og Ronny: Randi og Ronny's resturant Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Noen som husker "U" som gikk på Nrk1? Gikk veldig seint på kvelden, for en 5 år siden kanskje.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg husker Vanilla Coke Savner den innimellom .. Noen som husker en fotballkamp mellom norge og brasil der brasil i et tilfelle brukte "cornerflagget" i en passning? (94' tru?) Lenke til kommentar
Seether Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Husker Brødrene Dal Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Noen som husker "The Dave Allen" show som gikk på NRK på onsdagskveldene? Eller gode gamle "detektimen" også på NRK. Med helter som "Eddie Shoestring", "Cagney & Lacey" og ikke minst "Derrick"? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Husker Brødrene Dal 5675455[/snapback] heh, jeg tenker ikke over de da jeg har alle dvd'ene av de x] det er jo sånnt som gikk på tv da pappa var liten jo men de er evig kule ;D Lenke til kommentar
Seether Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Husker Brødrene Dal 5675455[/snapback] heh, jeg tenker ikke over de da jeg har alle dvd'ene av de x] det er jo sånnt som gikk på tv da pappa var liten jo men de er evig kule ;D 5675523[/snapback] Jepp, men de skremte alltid meg litt..før jeg skjønte at det var på kødd Endret 27. februar 2006 av Seether Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 det var skummelt ja ;o hvertfall spektralsteinene.. husker det gikk på midt i smørøyet da jeg var mindre... Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Husker Brødrene Dal 5675455[/snapback] Respect. Husker når de tente ilden i Lillehammer.. Var litt morsomt.. hadde vært morsomere hvis Haakon hadde mistet den Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Husker noen Den Lykkelige Gaten, som gikk på TV2? Genial serie... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg husker Jappreklamene om han negeren som spiser Japp og har superflaks/elns. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Eller gode gamle "detektimen" også på NRK. 5675512[/snapback] Vi har vel det enda? De sender Jack Frost, Stingers og lingnende. Hmm, mulig jeg tar helt feil nå. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 savner jazz jackrabbit eg... Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Eller gode gamle "detektimen" også på NRK. 5675512[/snapback] Vi har vel det enda? De sender Jack Frost, Stingers og lingnende. Hmm, mulig jeg tar helt feil nå. 5678927[/snapback] Frost har jeg ikke sett på en stund.. Stingers er blitt får utdradd synes jeg.. Var mer spennende før.. Jeg husker X-Files kom jeg på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå