co2 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg hadde mareritt om Fragglene.... 5661477[/snapback] De var steinkule da! Jeg var livredd de store...ehh..hva heter de? De som prøvde å fange fragglene? 5661483[/snapback] Gorgene, huff Så skumle øyne, akkurat som i Caprinofilmene, øynene er helt psykotiske. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Jeg husker veldig svakt et eller annet i barnetv der en frosk spiste seg selv. Hadde flere mareritt om det fordi jeg ikke skjønte hvordan det var mulig! Endret 25. februar 2006 av raziel014 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg hadde mareritt om Fragglene.... 5661477[/snapback] De var steinkule da! Jeg var livredd de store...ehh..hva heter de? De som prøvde å fange fragglene? 5661483[/snapback] Gorgene, huff Så skumle øyne, akkurat som i Caprinofilmene, øynene er helt psykotiske. 5663477[/snapback] De var fæle,husker det selv! Hvordan de kunne ha hjerte til å fange fragglene.. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Okay, er det noen som husker en tegneserie på tv'en (den har sirklet på alle kanaler tror jeg)? Den gikk for en 5-8 år siden. Den handlet om 2 katter "superkatter", de hadde en drakt på seg, også kjørte de ofte rundt i fly. Flyet deres var parkert i en stor bygning eller noe sånt. Serien var ikke noe som "Alley Cats" men mer voldelig, da den inneholdt monstre og var ganske kult tegnet. Kompisen min trodde det het "steel cats" eller "stål kattene" på norsk, har googlet litt etter det, men er uten hell. 5659437[/snapback] JA fy fann, digga den serien. Het den ikke "stål klørene" på norsk? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Noen som husker Monstermusene fra mars? Trur de het monstermusene, men er ikke sikker, i og med at de var snille og bekjempet kriminaliter Husker jeg digga han med armen av metal som kunne skyte. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Noen som husker Biker Mice from Mars (evt. MC-musene fra Mars), og racing-spillet med samme navn på SNES? Valgte du Modo, vant du HVER jævla gang, uansett hvor ræv du var Endret 25. februar 2006 av Oovz Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Ah, Mimre på om den gamleste nintendoen og Super Mario Bros. ..... Naboen har en slik en, og jeg spilte faktisk på den (og runna SMB) om tirsdag. Det var mimre, mimre det Ah, jeg husker også den gangen da det bare var godteri på lørdager Var stas det. Hehe, husker disse papp greine man slo på med såkalte Slammers. Det var vanvittig morsomt det Tror kanskje jeg har to sånna rør med det liggende et sted fortsatt. Og noen som husker de relativt nye pokemon kortene Hva var egentelig poenget med de? Alle bare byttet de med hverandre i hytt og pine. Ingen som egentelig viste hva som gjalt. Også hadde man disse klinkekulene da, som det til slutt ikke var noen som helst regler på. De vanlige kulene kunne man skyte med bare en gang før man tapte de, men etterhvert så kom det kuler man kunne skyte med to, ti, tyve, førti og oppi et par hundre ganger før man mistet dem. Den absolutte kroken på døra var da det kom en evighetskule. Da var ikke det no morsomt lenger Ah, jeg husker jeg spillte Pokemon på NES emulator på PCen Det var morsomt det. Hadde konkuranse i å komme lengst og få høyest pokemon. Drømme.... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 MC-musene var litt harry da.. hva var "slagordet" deres ? "la oss rocke, og ri kubikk" ? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 MC-musene var litt harry da.. hva var "slagordet" deres ? "la oss rocke, og ri kubikk" ? 5664886[/snapback] ja stemmer det, hihi. Så var vell "hovedskurken" Fishface eller no MC musene var artig. Men de slår ikke Turtels, ingen over ingen vedsiden Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Foresten er det noen som husker, svartvanns piratene. Det var kult husker jeg. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Noen som husker Biker Mice from Mars (evt. MC-musene fra Mars), og racing-spillet med samme navn på SNES? Valgte du Modo, vant du HVER jævla gang, uansett hvor ræv du var 5664500[/snapback] Fikk en slik radiostyrt motorsykke med støttehjul til jul for mange år siden. Den EIDE! :!: Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Husker dere det OL der Norge ble grusa av Sverige i medaljeoversikten? 5650648[/snapback] Det skjer i morgen det skjønner du gutten min Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Sikkert nevnt tidligere, men PowerRangers og Teenage Mutant Ninja Turtles is teh secks. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Akk, ja. Mc-musene. Vekker gode minner. Det var vel 9-10 år siden tror jeg . Sprang rundt på skolen og lekte Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Akk, ja. Mc-musene. Vekker gode minner. Det var vel 9-10 år siden tror jeg .Sprang rundt på skolen og lekte 5665888[/snapback] Jeg hadde mc musene fra mars i figurer å på video jeg savner å se dem kjøre på sine hi-theck sykler Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Vinnie eller hva han hetter var jo klart kulest, og den hotte service dama som de hadde, som skrudde på syklene deres Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 nesten så man må få itak i en film og se husker ikke alt x] eneste at de hadde et slags "klubbhus" de holdt til i ? eller husker jeg feil ? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Han med lepp over øyet og robotarm er jo bare kulest da Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Edit, husker jeg aldri klarte bestemme meg om hvem jeg syns var kulest han sterke eller han raske? Vinne var vel den raske og hvite musa Endret 25. februar 2006 av Best0 Lenke til kommentar
Seether Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Husker dere Super Teddy eller Bompibjørnene??Eller Fragglene? 5661437[/snapback] Åh jah ser fremdeles på den ene Bompibjørn filmen av og til. Jeg hadde mareritt om Fragglene.... 5661477[/snapback] De var steinkule da! Jeg var livredd de store...ehh..hva heter de? De som prøvde å fange fragglene? 5661483[/snapback] Gorgene Faen kor mange mareritt de gav meg! Får fortsatt the creeps av den fraggle sangen. Noen som husker Turtles? 5661911[/snapback] De var og er heltene mine. Samlet på figurer og klistremerker av de..mener å huske at det var en sånn grønn tyggis med hvite striper på. Hvis ikke det var batmantyggisen da. Den var nesten like tøff som Turtles tyggisen. Bugg vant over alle Men det var også noen små pakninger med 4 bittesmå tyggiser i forskjellig farge. Pakningen var gjennomsiktig. Elsket de tyggisene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå