Gå til innhold

Den store "husker du.." tråden!

g@bb@

Anbefalte innlegg

Jeg hadde mareritt om Fragglene.... :shrug:

5661477[/snapback]

De var steinkule da! Jeg var livredd de store...ehh..hva heter de? De som prøvde å fange fragglene?

5661483[/snapback]

Gorgene, huff :no:

Så skumle øyne, akkurat som i Caprinofilmene, øynene er helt psykotiske.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5661477[/snapback]

De var steinkule da! Jeg var livredd de store...ehh..hva heter de? De som prøvde å fange fragglene?

5661483[/snapback]

Gorgene, huff :no:

Så skumle øyne, akkurat som i Caprinofilmene, øynene er helt psykotiske.

5663477[/snapback]

De var fæle,husker det selv!

Hvordan de kunne ha hjerte til å fange fragglene..

Lenke til kommentar
Okay, er det noen som husker en tegneserie på tv'en (den har sirklet på alle kanaler tror jeg)? Den gikk for en 5-8 år siden. Den handlet om 2 katter "superkatter", de hadde en drakt på seg, også kjørte de ofte rundt i fly. Flyet deres var parkert i en stor bygning eller noe sånt. Serien var ikke noe som "Alley Cats" men mer voldelig, da den inneholdt monstre og var ganske kult tegnet. Kompisen min trodde det het "steel cats" eller "stål kattene" på norsk, har googlet litt etter det, men er uten hell.

5659437[/snapback]

JA fy fann, digga den serien. Het den ikke "stål klørene" på norsk?

Lenke til kommentar

Ah, Mimre på om den gamleste nintendoen og Super Mario Bros. ..... Naboen har en slik en, og jeg spilte faktisk på den (og runna SMB) om tirsdag. Det var mimre, mimre det :)

Ah, jeg husker også den gangen da det bare var godteri på lørdager :) Var stas det.

Hehe, husker disse papp greine man slo på med såkalte Slammers. Det var vanvittig morsomt det :) Tror kanskje jeg har to sånna rør med det liggende et sted fortsatt.

Og noen som husker de relativt nye pokemon kortene :) Hva var egentelig poenget med de? Alle bare byttet de med hverandre i hytt og pine. Ingen som egentelig viste hva som gjalt.

Også hadde man disse klinkekulene da, som det til slutt ikke var noen som helst regler på. De vanlige kulene kunne man skyte med bare en gang før man tapte de, men etterhvert så kom det kuler man kunne skyte med to, ti, tyve, førti og oppi et par hundre ganger før man mistet dem. Den absolutte kroken på døra var da det kom en evighetskule. Da var ikke det no morsomt lenger :)

Ah, jeg husker jeg spillte Pokemon på NES emulator på PCen :love: Det var morsomt det. Hadde konkuranse i å komme lengst og få høyest pokemon. Drømme....

Lenke til kommentar
Husker dere Super Teddy eller Bompibjørnene??

Eller Fragglene?  :love:

5661437[/snapback]

Åh jah :love: ser fremdeles på den ene Bompibjørn filmen av og til.

5661477[/snapback]

5661483[/snapback]

Gorgene :ohmy: Faen kor mange mareritt de gav meg! Får fortsatt the creeps av den fraggle sangen.

Noen som husker Turtles?

5661911[/snapback]

De var og er heltene mine. Samlet på figurer og klistremerker av de..mener å huske at det var en sånn grønn tyggis med hvite striper på. Hvis ikke det var batmantyggisen da. Den var nesten like tøff som Turtles tyggisen. Bugg vant over alle :love:

Men det var også noen små pakninger med 4 bittesmå tyggiser i forskjellig farge. Pakningen var gjennomsiktig. Elsket de tyggisene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...