Gå til innhold

Den store "husker du.." tråden!

g@bb@

Anbefalte innlegg

Husker dere Airwolf og A-team?

5648536[/snapback]

Airwolf.S01.DVDRip.XViD-uDF-RiVER

Size: 4,10 GB (4 403 310 592 bytes)

Contains: 11 files, 11 folders

<3

5651252[/snapback]

omg jeg vil ha. *søkesøke*

Edit: jeg fant, jeg fant.

post-64650-1140700301_thumb.jpg

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vanilla Coke anyone?

Mange som ikke liker den men jeg digger den :dribble: , de selger den ikke i norge, men i andre land tror jeg ihvertfall, så den i frankrike når jeg var der sist ihvertfall...

5658235[/snapback]

Prøv den nye pepsi max capucino (Eller hvordan det skrives :p), mye av den samme smaken, ikke at jeg likte den, vanilla coce var heller ikke min favoritt da..

Lenke til kommentar

Okay, er det noen som husker en tegneserie på tv'en (den har sirklet på alle kanaler tror jeg)? Den gikk for en 5-8 år siden. Den handlet om 2 katter "superkatter", de hadde en drakt på seg, også kjørte de ofte rundt i fly. Flyet deres var parkert i en stor bygning eller noe sånt. Serien var ikke noe som "Alley Cats" men mer voldelig, da den inneholdt monstre og var ganske kult tegnet. Kompisen min trodde det het "steel cats" eller "stål kattene" på norsk, har googlet litt etter det, men er uten hell.

Lenke til kommentar
Okay, er det noen som husker en tegneserie på tv'en (den har sirklet på alle kanaler tror jeg)? Den gikk for en 5-8 år siden. Den handlet om 2 katter "superkatter", de hadde en drakt på seg, også kjørte de ofte rundt i fly. Flyet deres var parkert i en stor bygning eller noe sånt. Serien var ikke noe som "Alley Cats" men mer voldelig, da den inneholdt monstre og var ganske kult tegnet. Kompisen min trodde det het "steel cats" eller "stål kattene" på norsk, har googlet litt etter det, men er uten hell.

5659437[/snapback]

thundercats.jpg

Var det Thundercats?

Lenke til kommentar
Jeg hadde mareritt om Fragglene.... :shrug:

5661477[/snapback]

De var steinkule da! Jeg var livredd de store...ehh..hva heter de? De som prøvde å fange fragglene?

5661483[/snapback]

Det eneste marerittet jeg husker fra barndomstiden var om fraglene. De skulle komme å ta meg eller noe.. Så var det fraglesangen, og mamma vekket en gjennomsvett fem-årig(?) Joachim. Det var traumatisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...