dimiles Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Husker dere den gangen da man ikke trengte å ha doktorgrad i matte for å kunne telle antall regler på forumet? Husker dere da det var lov å poste søppel i "Søppel"? Husker dere Anders Leipsland og LarsC? Daniel 5635405[/snapback] Ja, ja og ja. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Husker dere Silverfang? Den søte hunden som sloss mot bjørner.. 5635811[/snapback] Ja! Når du sier det så husker jeg den filmen / serien. Har tenkt på den innimellom uten å komme på hva den het. Tusen takk. Skal vi se, hva husker man? Den gangen jeg satt og spilte Duck Hunt på NES. Endret 21. februar 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg husker da jeg inviterte 3 venner på besøk hos meg, og vi spilte Goldeneye 4-player på N64. Goldeneye - Det perfekte spillet Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Husker dere Bubble Bobble? Så husker jeg en sjokolade med gult papir, tror den begynte på R. Kanskje med en x i seg. Har hjernteppe nå, noen som husker den?? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Noen som fremdeles husker Dreamcasten? Nydelige kontrollere til den. Lenke til kommentar
Ztaal3 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 husker den julaften hvor jeg fikk supernintendo i gave fra mamma og pappa... aner ikke hvor mange timer å penger det blei brukt på den, å det var første å siste tv spillet jeg har hatt... står faktisk under tv'n min nå, tror nesten den er tilkobla... åh husker dere de små bilene, (som jeg ikke husker hva heter) som man fikk de banene til, de bitte småe fete bilene som så real ut... ? ah huske ikke navnet.... help! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hot-Wheels? De kan man få tak i nå. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Noen som husker da det var "in" med knall-pistoler? *knall knall* Noen som husker den første nintendoen? Den grå boksen, spillene så ut som noen store disketter. Du måtte åpne et lokk på Nintendoen for å stappe spillet nedi. Kontrollene var to avlange firkanter, med 4 knapper på: Select, Start, A, B og piltaster :!: Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Husker dere da LEGO var ordentlig LEGO? LEGO som man måtte tenke når man bygget det, ikke sånn LEGO som idag.... Husker dere SoHo? Yoghurt sjokoladen fra Nidar? Den var god den Husker dere fotballkortene fra 97-98 sesongen? De var fine Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Husker dere det gode gamle Zelda-spillet til Super Nintendo? Det spilte jeg MYE. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Noen som fremdeles husker Dreamcasten? Nydelige kontrollere til den. 5639585[/snapback] Jeg har en slik i kjellerstua sammen med Playstation og Sega 16 bit. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Noen som husker Lemmings Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Noen som husker Lemmings 5640076[/snapback] Har lemmings på mobilen, jeg! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 På mobilen Høres kjekt ut TIM er jo også verdt å nevne. Det eneste spillet som har lært oss mer enn noe annet! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Noen som husker da det var "in" med knall-pistoler? *knall knall* Noen som husker den første nintendoen? Den grå boksen, spillene så ut som noen store disketter. Du måtte åpne et lokk på Nintendoen for å stappe spillet nedi. Kontrollene var to avlange firkanter, med 4 knapper på: Select, Start, A, B og piltaster :!: 5639821[/snapback] et bilde sier mer enn 1000 ord Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Er det virkelig bare jeg som husker Trollbrus Kanskje den bare var i Nord Norge da Var tross alt Mack som produserte den Issj, litt mange emoticons her... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 jeg husker trollbrusen den eide Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Noen som fremdeles husker Dreamcasten? Nydelige kontrollere til den. 5639585[/snapback] Jeg har en slik i kjellerstua sammen med Playstation og Sega 16 bit. 5640024[/snapback] Me too! Litt dumt at den ble satt ut av produksjon. Shenmue, Soul Calibur og Ecco the Dolphin er fine spill. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Har også en 16bit Sega med Spiderman, Jurassic Park, Kid Chamelon og Sonic Eneste er at antenne kabelen har begynt og takke for seg Noen som selger sin PM me Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Noen som husker da det var "in" med knall-pistoler? *knall knall* Noen som husker den første nintendoen? Den grå boksen, spillene så ut som noen store disketter. Du måtte åpne et lokk på Nintendoen for å stappe spillet nedi. Kontrollene var to avlange firkanter, med 4 knapper på: Select, Start, A, B og piltaster :!: 5639821[/snapback] et bilde sier mer enn 1000 ord *Bilde av NES med spill som blir dårlig behandlet* 5640350[/snapback] Jeg blir nesten sint på deg, av å se hvordan du behandler spillene dine! Spillene til NES tåler svært lite, og derfor må man være forsiktig med dem. Har pakket inn alle de 32 spillene mine i bobleplast, samt selve maskinen. Tar ingen sjanser her, nei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå