Forumforumforum Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 ... da macgyver gikk på lørdagskvelder på tv2? hehe,ja husker også jeg kalte min morfar "macgyver" da han fant på smarte ting Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Husker du når biler var forbeholdt de gamle, rike snobbene? Endret 15. april 2006 av OMartin Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Da brusen var gratis på SAS' flyvninger Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Da SAS fløy istedenfor å kansellere. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Da man fikk kake på bussen til trysil da man skulle kjøre brett! Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Har ikke lest hele tråden, men here goes: Husker dere dette fra barne-tv?: Rädda Joppe? Tøydukke Anna? Anne-Cath. Westly? Muldvarpen? Andungen Kvakk-kvakk? Bompibjørnene? Buster? Shagma? Rakkerungene? Portveien 2? Kroppen (Trond Viggo Torgersen)? Det var et gang et menneske? To gode naboer? Ach.. alt for mange til å nevne.. I tillegg så jeg veldig mye på utenlanske barnekanaler. Noen som husker DJ Kat Show? Bare jeg som syns barnetv var så mye bedre før? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Noen som husker Sky Channel og Pat Sharp? Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Muldvarpen? Andungen Kvakk-kvakk? 5927167[/snapback] Du disser da faen ikke muldvarpen og kvakk-kvakk! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Husker noen SoHo? Nå skal Marketing i Nidar få mailen min om at folk vil ha den tilbake. Kryss fingrene folkens! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Husker dere Beyond 2000 programmet som handlet om ting etter år 2000, var nesten som en serie med "2001, en romoddyse" Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Dere husker Lemmings Aaaahhh...Lemmings Kunne sitte i evigheter med det spille. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 husker dere jazzjackrabbit 2? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Har ikke lest hele tråden, men here goes: Husker dere dette fra barne-tv?: Rädda Joppe? Tøydukke Anna? Anne-Cath. Westly? Muldvarpen? Andungen Kvakk-kvakk? Bompibjørnene? Buster? Shagma? Rakkerungene? Portveien 2? Kroppen (Trond Viggo Torgersen)? Det var et gang et menneske? To gode naboer? Ach.. alt for mange til å nevne.. I tillegg så jeg veldig mye på utenlanske barnekanaler. Noen som husker DJ Kat Show? Bare jeg som syns barnetv var så mye bedre før? 5927167[/snapback] Barne-tv var mye bedre før, det er ikke tvil. Ser på bompibjørnene støtt og stadig. Ducktales! Ducktales er det desidert beste som Disney har laget, bedre serie finnes ikke. Kan se på det i timesvis, nå gir de det jo også endelig ut på dvd! Hvem husker ikke redningspatruljen? Toon Disney er virkelig en koselig kanal. Muldvarpen likte jeg godt, for ikke å glemme Plonsters! Kjempemorsomt. Kvakk kvakk er jo en aldri så liten klassiker. Det var en gang et menneske, det er den med han fyren med langt hvitt skjegg? Isåfall var det en favoritt hos meg, skikkelig stilig når de var inne i kroppen. Fraglene er barne-tv kongen. Barne-tv nå om dagen er en liten tragedie. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Husker dere da barne TV var moromst og ikke full av pedagoisk dritt? Eller den tiden da barn faktisk fikk være barn til de fylte 18? Det var tider det. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Husker dere "Majka - Jenta fra verdensrommet"? Link til litt om Majka Endret 1. mai 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå