Cutthroat Bill Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Kikket på Frost i går kveld/natt. Jazz Jackrabbit tror jeg man kan laste ned fra AbandonWare. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 KLM er sinnsykt bra! ;D Et tilfelle; De driver og graver, plutselig finner de en laks... "hmm, kan havet ha ligget så høyt for 2 mill år siden ?" spør den ene... "haha, nei.. det er bare en gravlaks" svarer en annen x]]]]] mye genialt.. men det er jo jobben deres, å klekke ut geniale ting Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 KLM er sykt morsomt! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 kult da sjørøveren skal gå planken.. tar et par saltoer med skru.. plutselig kommer det dommere som gir han poeng for hoppet x] må nesten se på KLM en dag i ferien Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 KLM er jo fantastisk, jeg husker så godt det var tre prester som brukte kragen som freesbe. :!: Er litt usikker på hvordan man staver "freesbe"... Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Noen som husker HW.no Pixelgaten eller hva den het? Hvor ble det av den gaten forresten? Lenke til kommentar
Seether Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 I dag kom eg på de tøffe tannbørstene alle hadde før. Sånne som skiftet farge når de fikk varmt vann på seg. :!: Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 KLM ruler! Hvor kan man bestille samle DVDene hen? Seether, var ikke det de skjene som fulgte med Corn Flakes pakkene? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 www.cdon.com <--- selger KLM's klassikere! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Seether, var ikke det de skjene som fulgte med Corn Flakes pakkene? 5706887[/snapback] De også. Husker sånne små lekebiler som også skiftet farge, kjempegøy å leke ute i snøen med de. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg husker hvor jeg var når Oddvar Brå brakk staven, og at man kunne bruke 25 øringer på offentlige toaletter Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 www.cdon.com <--- selger KLM's klassikere! 5706908[/snapback] NB! DVD pakken er ok, men ikke mere. Mange av de virkelig store godbitene er utelatt, bla. "sport og dill", "fjærnsynskrøkkene" og mange gode parodier fra barne tv. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Husker noen Sinbad Sjøfareren? Da jeg var liten var ikke lørdagskvelden komplett uten Sinbad og MacGyver. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Åhhh... Simbad og macGyver... Drømme.... Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 ......og Remmington Steel:D:D Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg husker hvor jeg var når Oddvar Brå brakk staven, og at man kunne bruke 25 øringer på offentlige toaletter 5706977[/snapback] Ja hvor var du? Jeg satt på skolen, der så vi stafetten på tv, jeg gikk i 6. klasse. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Husker at de som eide diesel biler måtte sende inn avgiftskort, var stemåel maskin inne i motoren som stemplet km. du hadde kjørt. Husker du stjerne kjeden? Matvare kjede. Husker du de aller første Gameboyene som var grå og ikke kunne vise farger? Farger kunne den ikke vise fordi da måtte man ha mer batterier til å drive den. (sa de ihvertfall i nintendomagasinet). Husker dere at Nintendo holdt på å utvikle en spillemaskin man kunne koble under Snesen? Den skulle være 32 bit, derfor Snesen har den kontakten under. Men Playstation kom, slik at man heller lanserte N64. Husker dere julaften Flåklypa ble sendt på tv for første gang? Husker dere EU debatten foran valget i 94? Selv om vi bare gikk på bartne skolen den gang så var mange av oss aktive i den debatten. Jeg var til og med medlem i ja til EU :!: Husker dere at man ville hindre TVNorge i å sende (eller var det Tv3, ble litt usikker nå) med argumentasjon i Telegrafloven av 1899? Husker dere pink panter brus laget av AASS bryggerier? Husker dere julen da Super Mario Allstars reklame gikk på tv? Husker dere da svenske krona var mer verdt enn det norske, he he. Husker dere da vi hadde post- og bankgiro? Husker dere da super soaker kom på markedet og revolusjonerte alle oppfatningene av hva man hadde om vannkrig Vel, her er litt husker du fra meg. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Husker noen av dere noen folk som bodde under en søppelplass så hadde de et fly ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Mener du fragglene, isåfall "state of the art" barnetv som kombinerte skrekk ala: Pernille/Mister Nelson med Skomakergata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå