g@bb@ Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg tenkte vi kunne lage en tråd hvor vi minnes alle de gamle, gode tingene som ikke finnes lengre. Da tenker jeg ikke på " Husker du da Hitler startet en krig.." osv,osv, men hvis det er en ting, f eks en sjokolade, brus, bil o.l. Gamle gode ting, som da det var lov å slå ungene, og man gikk på internat og forskjellige ting. Noen andre som husker Soho sjokoladen? Brun og hvit pakke. Den var dekket med sjokolade og hadde yoghourt inni. Smakte egentlig riktig fælt... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Husker ikke den, men husker en annen sjokolade. Disney sjokoladen eller noe. Det var en Disney figur i hvit sjokolade med brun rundt. Smakte veldig godt Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Vet hvilken du mener Gyn3r. Når jeg var i Disneyworld i Florida for en liten stund siden, så jeg den type sjokolade til salgs! Lenke til kommentar
snapsenslager Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Husker du når General snus kom i plastbokser? Endret 20. februar 2006 av snapsenslager Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Husker før så var det så veldig populært med sånn "Lion" sjokolade. Nå ligger det bare noen få i butikken, og ingen har smakt / sett den. Det vekka noen gode gamle minner når den kom i posten fra NetShop ja Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Tror Lion har vært der en god stund. Er der ennå. Ganske god faktisk Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Husker dere det spillet til windows 3.1 som lignet veldig på dette? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Husker dere den tiden da forumet ikke var stapp fullt av tråder med "Den store..." som emnefelt? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Husker dere den gangen da man ikke trengte å ha doktorgrad i matte for å kunne telle antall regler på forumet? Husker dere da SO1 var åpen, og alle tullinger ble luka ut? Husker dere da det var lov å poste søppel i "Søppel"? Husker dere Anders Leipsland og LarsC? Daniel Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Husker dere den gangen da man ikke trengte å ha doktorgrad i matte for å kunne telle antall regler på forumet? Husker dere da SO1 var åpen, og alle tullinger ble luka ut? Husker dere da det var lov å poste søppel i "Søppel"? Husker dere Anders Leipsland og LarsC? Daniel 5635405[/snapback] Jepp, husker LarsC og Anders Leipsland... og hvor ble det av SirHartge? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg er ikke så gammel da, men husker dere "Trollbrus"? Grønn fin brus Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Husker du Pompel og Pilt? Scary motherfuckers. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Husker dere Silverfang? Den søte hunden som sloss mot bjørner.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Husker dere Bugg? 5635795[/snapback] Ah... Bugg! Kan huske at jeg brukte omtrent alltid opp "månedslønnen" på dem. Steffy: Pompel og Pilt var jo kjempekule! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg husker dengang Donald Duck kostet 4,- kroner Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg husker dengang Donald Duck kostet 4,- kroner 5635924[/snapback] Jeg husker naar det kostet 14 eller noe. I dag koster det vel 40-50? Hva annet husker jeg? Hmmmm. Fanta Shokata? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg husker også 1/2 og 1 liters glassflasker med brus, og så husker jeg hvor jeg var da Odvar Brå brakk staven. Da satt vi på skolen og så det på tv Lenke til kommentar
Canute Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Husker dere det spillet til windows 3.1 som lignet veldig på dette? 5634904[/snapback] Du tenker på The Incredible Machine? tim som jeg kalte det. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Husker ikke den, men husker en annen sjokolade.Disney sjokoladen eller noe. Det var en Disney figur i hvit sjokolade med brun rundt. Smakte veldig godt 5634316[/snapback] Den har jeg savna i mange mange år, den var så god den. Vil ha den tilbake til salg her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå