gostevning Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 hei... Har et lite spørsmål ang vannkjøling, skal ha dette utstyret: -Swiftech CPU-kjøler for vann SocketA/P4 -Eheim 1048 vannpumpe -Innovatek vanntank, utvendig -Innovatek radiator, "Dual" -Enermax vifte, 137m³/time, 22-39 db(A) m/regulerbar motstand(2STK) +at jeg har shim og goop og alt det der Spørsmålet mitt er: Hva trenger jeg av ledninger og koblinger osv, er ganske ny på detta.. Hadde vært fint hvis dette kunne bestilles fra Microplex siden alt det andre jeg bestiller er derfra. På forhånd takk Mvh Geir Ole Stevning Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 de har jo komplett sett da får du de greine du trenger tror jeg.... men ellers kan jeg ikke si sikekrt hva du trenger... :smile: det må være surt og 2 cm for lite kabel eller mangle en plugg til 12 kr :smile: haha Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Ja det ser ut som om du har fått med deg "the basics" for å kjøre vannkjøling... Alt av utstyr der sånn skal være alt du trenger. Lykke til. :smile: Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Kommer litt an på hva slags kabinett du har, men et par meter med slanger (helst silikon) bør holde. I tillegg trenger du slangeklemmer. Lenke til kommentar
gostevning Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Har et Chieftec Miditower m/dør, tror det skal gå bra. Vanntanken skal jo stå utvendig så jeg slipper så (veldig) mye rot i kabinettet. Mvh Geir Ole Stevning Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 hvis du har tid til å vente en uke eller to, ville jeg gått for extreme 2. den kommer til å knuse alt når den kommer. Lenke til kommentar
gostevning Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 extream 2?? er det et sett eller?? Mvh Geir Ole Stevning Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 en ny radiator. sjekk http://www.hwlabs.com Lenke til kommentar
gostevning Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 okey.. nice den, men skal bestille i dag for jeg må ha det til mandag eller tirsdag(er prosjekt på skolen). Trenger jeg noen overganger eller sånne fittinger eller noe siden jeg har forskjellige typer utstyr. Og hvordan er det beste oppsettet til vannkjølinga: Liksom sånn fra vanntank>til pumpe>til cpu> osv osv.. Mvh Geir Ole Stevning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå