Pepsi Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Når jeg skal kjøpe meg bærbar idag, bør jeg gå for en Pentium 4 eller holder det med en Pentium III 1,13 Gh som f.eks ThinkPad R31 har?? For meg som ikke har så altfor mye penger så bør jeg helst gjøre et bra kjøp:-) Men, bør jeg betale 13000,- for en P3 når jeg kan få en P4 til samme pris? Eneste forskjell er at IBM kjører Intel Celeron og Acer AMD, som er de to maskinene jeg har sett på. Råd mottas med takk! Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 08:37, skrev Pepsi:Når jeg skal kjøpe meg bærbar idag, bør jeg gå for en Pentium 4 eller holder det med en Pentium III 1,13 Gh som f.eks ThinkPad R31 har?? Så dagen er omsider her? :smile: Er selvfølgelig personlig fornærmet over at det ikke ble iBook :smile: Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 For å si det sånn :smile: Jeg kjøpte en Powerbook G4 Titan, og jeg ble ikke noe spesielt imponert. Den var tung og stor og for meg som er vandt med PC så ble det hele litt kronglete. Derfor solgte jeg Powerbooken og nå blir det nok pc igjen.... Kanskje angrer jeg, men jeg tror jeg ville angret om jeg kjøpte ibook også. Tror vi betaler litt mye i forhold til hva vi får igjen når det gjelder mac, men det er min personlige oppfatning. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 09:51, skrev Pepsi:For å si det sånn :smile:Jeg kjøpte en Powerbook G4 Titan, og jeg ble ikke noe spesielt imponert. Den var tung og stor og for meg som er vandt med PC så ble det hele litt kronglete. Derfor solgte jeg Powerbooken og nå blir det nok pc igjen.... At den er STOR er jo ikke så rart, størrelsen på skjermen tatt i betraktning, men TUNG?! Tror du skal jobbe hardt for å finne en maskin med så stor skjerm og bra spesifikasjoner som veier så veldig mye mindre... (Trodde forresten du hadde dårlig råd jeg?!) :wink: Quote: Tror vi betaler litt mye i forhold til hva vi får igjen når det gjelder mac, men det er min personlige oppfatning. Vel, mac er dyrere i innkjøp, det er det ikke noen tvil om... I alle tilfelle, hvis du er helt fornøyd med Windows så er det jo selvfølgelig ingen grunn til å bytte platform... Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Bare for ytterligere å utbrodere angående størrelse/vekt: (Data fra IBM & Apples hjemmesider) ---------------------------------------------- IBM Thinkpad R31 Vekt : 2,60 Kg. Bredde: 31,30 cm. Dybde : 25,40 cm. Høyde : 3,60 cm. Apple Powerbook G4: Vekt : 2,45 Kg. Bredde : 34,10 cm. Dybde : 24,10 cm. Høyde : 2,54 cm. Som du ser er det kun når det gjelder breddemålet Powerbooken er større, siden den har widescreenskjerm er kanskje ikke det så rart... :wink: [ Denne Melding var redigert av: NickFalk på 2002-09-19 11:06 ] Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Ja, jeg er lut-fattig :smile: Men jeg fikk kjøpe en brukt G4 så det ble ikke så dyrt..10.000,- faktisk. Men, det var ingen vits i å behode den bare fordi jeg fikk den billig, skal jo kunne bruke den også.. For de som er trygge på bruken av mac, så er jeg sikker på at de tenker akkuratt det samme som oss når det gjelder bytte av OS. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 11:09, skrev Pepsi:For de som er trygge på bruken av mac, så er jeg sikker på at de tenker akkuratt det samme som oss når det gjelder bytte av OS. Vel, vel. Jeg føler meg ganske trygg på Windowsbruk (har jo faktisk vært Windowsbruker i 14-15 år og er det fremdeles på jobb). Men overentusiastisk fornøyd har jeg aldri vært med noe operativsystem fra MS. Lenke til kommentar
nikey Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 10k? hvor mye solgte du den for? jeg vil ha den =) Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Dessverre den er allerede solgt. Solgte den for 10k så kjøper gjorde et kupp :smile: Lenke til kommentar
nikey Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 !"#¤()=% =) mail meg hvis du får tak i flere sånne tilbud :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå