salah Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Heisann. Ja, topic sier det aller meste. Har en Visa Electron kort (jeg er ikke 18, så jeg får ikke annet). Så jeg lurte på om dette ville funke med bestilling fra Amazon? Mvh. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Har du kortnummer? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 nei...det går ikke så lenge du ikke har noen kortnummer...det kan jo som oftest gå å bestille på oppkrav da....da kan du betale hvordan du vil Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hvis du bare leter i papirene så finner du nok kortnummeret. Eller så er det jo bare å spørre i banken... Det pleier å stå på siden om du kan bruke electron, det går an på play.com Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hvis du bare leter i papirene så finner du nok kortnummeret. Eller så er det jo bare å spørre i banken...Det pleier å stå på siden om du kan bruke electron, det går an på play.com 5634617[/snapback] Siden når kan man bruke norsk visa electron på play? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg har brukt electron-kort på sider der det ikke står noe om det. Gjorde det bare for å teste, men likevel. Fungerte ihvertfall da, så lenge jeg hadde kortnummeret som stod på noen kvitteringer fra utlandet... Lenke til kommentar
andm Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg tviler sterkt på at det går; du må være atten (og ha et kort som da er tilgjengelig for deg), eller låne foreldrenes bank-/kredittkort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 jeg trodde ikke det gikk men uansett Ostekjeks^^visa electron er et bankkort og kredittkort er ikke et bankkort:) man må ha et fullverdig visa kort:) Lenke til kommentar
salah Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Heisann. Fant nettopp ut at det ikke gikk Da lurer jeg på om det er noen mulighet for meg å bytte korttype? Jeg er ikke så veldig glad i Postbanken Ungdom. Jeg får ikke mulighet til å sjekke hvor mye jeg har på kortet på terminaler og jeg får heller ikke kjøpt noe over nettet. Kortet mitt er da omtrent helt ubrukelig. Siden september har jeg handla mat maksimalt fem eller seks ganger. Så finnes det noen bedre alternativer? Lenke til kommentar
andm Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 visa electron er et bankkort og kredittkort er ikke et bankkort:) man må ha et fullverdig visa kort:) 5636404[/snapback] Ja, det stemmer, har jeg sagt noe annet? For øvrig skaffet jeg meg bankkort for ikke så altfor mange uker siden, og jeg skal si det er herlig å shoppe på nettbutikker (særlig i utlandet for varer til redusert pris, og når det viser seg at jeg slipper moms). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 visa electron er et bankkort og kredittkort er ikke et bankkort:) man må ha et fullverdig visa kort:) 5636404[/snapback] Ja, det stemmer, har jeg sagt noe annet? For øvrig skaffet jeg meg bankkort for ikke så altfor mange uker siden, og jeg skal si det er herlig å shoppe på nettbutikker (særlig i utlandet for varer til redusert pris, og når det viser seg at jeg slipper moms). 5638768[/snapback] nei men du pekte på at man kunne bruke kredittkort som betalingsmåte på wow og det kan man ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå