Gå til innhold

Korset på Korshaugen og Tonjer Fyr

kimare

Anbefalte innlegg

Bildene er fra solnedgangen på Korshaugen i Haugesund, her får virkelig bildestabilisatoren til KM Dynax 5D vist hva den er god for. Bildet er tatt med 1/6 håndholdt. Takk igjen til KM for bildestabilisatoren.

Jeg har justert hvitbalanse, contrast, levels og andre små ting en urutinert Rawshooter/ Photoshop bruker kan få til.

Her voktet Tonjer Fyr

post-49732-1140397711_thumb.jpg

Korset

post-49732-1140397746_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første glansbildet hopper jeg over, siden det sikkert er flere som har mer fornuftige ting å si om det enn meg.

Korset, derimot, laster jeg rett ned til min samlemappe for forumbrukeres bilder. Det er langt i fra alle som slipper gjennom det nåløyet. Det er et glansbilde som varmer en kristen sjel. Nydelig, og det skriver jeg før jeg har lastet ned og studert skikkelig. Absolutt etter min smak :thumbs:

Lenke til kommentar

Bilde 1 plages veldig av skjev horisont. Det ødela altfor mye. Rett den opp, så blir det bedre. Bortsett fra det er det jo dekorativt nok.

"Korset" er meget bedre, ja. Knalltøff silhuett mot himmelen. Truende, men likevel ikke. Nydelige farger på himmelen. Finner ingenting negativt å plukke på. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...