Niri Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Noen som har noe gode forslag..? Sliter litt med plass, jeg har ca 35mm fra hovedkortet ut til zalman vf700 kjøleren... Jeg vil ha en kjøler som er stille men som også kan takle litt overklokking... Legger med bilde så dere kan se hva jeg mener med dårlig plass her.. En annen ting.. Noen som vet hvordan jeg tar av del orginale kjøleren..? Bare å rive eller..? Syns den satt så godt.. Endret 20. februar 2006 av Niri Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hadde du hatt vannkjøling.. kunne du tatt en titt på denne: Chipset Lenke til kommentar
Niri Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Hadde du hatt vannkjøling.. kunne du tatt en titt på denne:Chipset 5634465[/snapback] Burde vel egentlig hatt det, har jo vifter og kjøle ribber til ett par tusen alt så.. Men nå er det bare den northbridge kjøleren som bråker, da begynner det å hjelpe ihvertfall. Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hadde du hatt vannkjøling.. kunne du tatt en titt på denne:Chipset 5634465[/snapback] Burde vel egentlig hatt det, har jo vifter og kjøle ribber til ett par tusen alt så.. Men nå er det bare den northbridge kjøleren som bråker, da begynner det å hjelpe ihvertfall. 5635064[/snapback] tenker du kan kjøpe en Zalman chipsett kjøler, den er passiv og koster 49 kroner, tar du et søk på dinside hadde de en mekk prosjekt med samme problem som du har, altså de kappet av litt av den! har gjordt det selv, fungerer utmerket... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 ville nok prøvd en passiv zalman der ja, den får jo fin hjelp av skjermkort viften den er fin slik at du ikke trenger og montere den midt på chipsettet. flaten på den er ca 4 ganger så stor som chipsettets flate så du får flyttet den litt bort fra skjermkortet. i værste fall kan du lime den fast det gjorde jeg. altså for og få den lengst unna skjermkortet. for og fjærne den andre viften må du nokk på baksiden og da det derfra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå