chico Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hei, dette har sikkert vært oppe hundre ganger, men jeg spør likevel. Skulle gjerne konvertert itunes filer om til vanlig mp3. Er dette mulig, eller må de brennes ut på cd, og rippes på ny, venter spent.. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ja, det er mulig å konvertere AAC til MP3, men kvaliteten blir litt dårligere. Dra AAC-filen du vil konvertere inn i Toast 5 eller Toast 6. Toast konverterer filen automatisk til AIFF. Dobbeltklikk på filen i Toast. I det nye vinduet, velg "SAVE AS". Nå er filen en AIFF-fil som ikke er beskyttet. Stereo, 16bit, 44k audio file. Nå kan du bruke et hvilket som helst program for å konvertere til MP3. Lenke til kommentar
Janti Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Ja, det er mulig å konvertere AAC til MP3, men kvaliteten blir litt dårligere. Dra AAC-filen du vil konvertere inn i Toast 5 eller Toast 6. Toast konverterer filen automatisk til AIFF. Dobbeltklikk på filen i Toast. I det nye vinduet, velg "SAVE AS". Nå er filen en AIFF-fil som ikke er beskyttet. Stereo, 16bit, 44k audio file. Nå kan du bruke et hvilket som helst program for å konvertere til MP3. 5633777[/snapback] Jeg forundrer meg stadig over at folk kjøper iPod. En ting er den dårligere lydkvaliteten, en annen er begrensningene når det gjelder å behandle mp3-filer. Ellers synes jeg personlig iPod-er er stygge. Jan Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 For lyden er ikke blitt bedre siden 3G og 4G ipodene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå