hifiking Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Nå er jeg møkk lei av å måtte knote rundt i Netopia 3351 sin telenett jungel. Går det ann å åpne alle portene en gang for alle? Har andre routere innenfor som stopper trafikken uansett, men de er mye lettere å sette opp. Lenke til kommentar
achkmed Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Åpne port range 1 - 65000 da vel ?.... Eller bare få den til å forwarde alle trafikk til et annet device slik at den slutter å funke som router `? Lenke til kommentar
meastp Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 søk på netopia passthrough her på forumet. mange tråder om det, samt en side med steg-for-steg-oppskrift. Funker utmerket her hos meg. Har kjørt det i en ukes tid. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Bifalles. Har kjørt med Ip-passthrough i flere måneder, inntil jeg bytta til speedtouch. Fungerer helt fint. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Bifalles. Har kjørt med Ip-passthrough i flere måneder, inntil jeg bytta til speedtouch. Fungerer helt fint. 5636525[/snapback] Prøvde passtrough nå, uten hell. Fulgte oppskriften, men Zyxel ruteren min hadde fortsatt 10.0.0.36 som IP etter mange omstarter. Endte med at jeg måtte ringe NGT for å få tilbakestilt modemet. Er det noen andre triks jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hva med å bare droppe ngt modemet og kjøpe seg et skikkelig ett selv? Jeg er meget fornøyd med min billion 7202g som gir meg full styring over alt fra første stund. Spesielt kjekt med GRE protokollen for vpn:) Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Hva med å bare droppe ngt modemet og kjøpe seg et skikkelig ett selv?Jeg er meget fornøyd med min billion 7202g som gir meg full styring over alt fra første stund. Spesielt kjekt med GRE protokollen for vpn:) 5639441[/snapback] Er ikke mitt hus eller linje, eieren er i USA frem til sommeren. Nå har jeg slettet hele NGT filter set, men fortsatt så stopper det opp et sted. Har en Zylex Prestige 304 router som jeg har på en måte åpnet porten på. Skjønner ikke hvorfor den er så kjip. Takk for hjelpen i allefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå