kakt_us Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hei.. No sliter jeg litt her. Når jeg starter pc`en min, så skal jeg velge hvilken distro jeg skal starte, trykker så Windows, kommer til at jeg skal trykke feks sikkerhetsmodus osv, jeg trykker på siste brukte innstillinger som fungerte, windows logoen kommer opp, så rebooter pc`en seg.. Noen som har noen råd? Lenke til kommentar
lamer Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hva skjer hvis du velger "Normal" fra oppstartsmenyen ved boot? Lenke til kommentar
kakt_us Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Hva skjer hvis du velger "Normal" fra oppstartsmenyen ved boot? 5634256[/snapback] den rebooter seg også.. det gjør den alltid. Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 I hvilken rekkefølge installerte du de forskjellige operativsystemene ? Hvilke distroer ? Hvilken bootloader ? Lenke til kommentar
kakt_us Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 I hvilken rekkefølge installerte du de forskjellige operativsystemene ? Hvilke distroer ? Hvilken bootloader ? 5639693[/snapback] windows xp kom med pakken for noen år siden, så la jeg inn mandrivia 2006, la inn bootloader Grube.. Ja linux`en fungerer alt med.. Lenke til kommentar
kakt_us Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Ingen som har svar på mitt problem eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå