iNeo Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hei. Kan noen hjelpe meg med å finne feilen på linj nr 1? <?php $$site = $_get[`site` ] ".php "; if(file_exists($site)) { include($site); } else { include(`news.php`); } if(($_GET[`site` ])) ?> Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Det er nok en $ for mye der ja =) Endret 19. februar 2006 av stianiquniez Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Eller hvis det er en variabel variabel, så fant jeg enda en feil.. $_get[`site` ] skal være $_GET[`site`] Whitespace er noe dritt. det er caps også. Vet ikke om det gjør noe men... Endret 19. februar 2006 av Mads-b Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Tusen takk. Det var til stor hjelp for meg å min side :D:D. Men i samme slengen. Er det noen som vet hvordan man centrer en side i web-leseren? Uten å bruke <center></center> tags? Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Tusen takk. Det var til stor hjelp for meg å min side :D:D. Men i samme slengen. Er det noen som vet hvordan man centrer en side i web-leseren? Uten å bruke <center></center> tags? 5633490[/snapback] <div align="center">siden din</div> ? Lenke til kommentar
thax Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Tusen takk. Det var til stor hjelp for meg å min side :D:D. Men i samme slengen. Er det noen som vet hvordan man centrer en side i web-leseren? Uten å bruke <center></center> tags? 5633490[/snapback] <div align="center">siden din</div> ? 5634434[/snapback] <style rel="StyleSheet"> body { text-align:center; } </style> Lenke til kommentar
NH Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 om du vil ha dette godkjent xhtml-strict fungerer ikke <div align="center"> (validerer på lik linje med center) text-align vil heller ikke sentrere siden i andre browsere enn i IE <6 <style> #container{ text-align:center; } #main{ margin-left: auto; margin-right: auto; } </style> <div id="container"> <div id="main"> Her er vi sentrert med valid xhtml1-strict </div> </div> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå