Gå til innhold

Montering av AOpen EZ482?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om man aldri har vært i nærheten av en pc så kan det være vanskelig i begynnelsen. Men siden du har installert en harddisk så har du jo en begynnelse. Er bare å følge beskrivelsene i manualen til hk der det står hvordan du setter i de forskjellige komponentene CPU, RAM osv. Det sier seg som regel selv hvor skjermkort osv skal sitte. Du får ikke pressa en komponent ned en plass der den ikke skal være for å si det sånn. Så tror ikke det skal være noe problem for deg å sette den sammen selv. Bare ta deg litt god tid første gangen og ikke stress for mye med det. Eventuellt få noen du kjenner som kan dette til å hjelpe deg.

Endret av underground
Lenke til kommentar

vis du er usikker ville jeg tatt en kikk på www.netshop.no og satt samme delene å spurt om dem vil sette det sammen for deg! for det burde de gjøre! iallefall hos netshop. kan hende blir litt billiger/dyrere det vet jeg ikke. er du usikker på hvordan du skal sette dette sammen så ta kontakt med meg så kan jeg fikse det for deg for en billig penge! har derimot fått flere pcer å montere fortida;)

Lenke til kommentar
vis du er usikker ville jeg tatt en kikk på www.netshop.no og satt samme delene å spurt om dem vil sette det sammen for deg! for det burde de gjøre! iallefall hos netshop. kan hende blir litt billiger/dyrere det vet jeg ikke. er du usikker på hvordan du skal sette dette sammen så ta kontakt med meg så kan jeg fikse det for deg for en billig penge! har derimot fått flere pcer å montere fortida;)

5636292[/snapback]

Har tatt kontakt med netshop, fikk svar samme dagen med tilbud om delene :)

Eneste de ikke hadde var grafikkortet..

Grafikkort på komplett:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314681

Grafikkort på netshop:

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=28879

Noen som vet hva som er forskjellen? :hmm:

Lenke til kommentar
Og husk på å jorde deg! Gå på biltema, clas o.l og kjøp deg jordings bånd! Dette hindrer at din elektriske ladning blir tatt utover komponentene som kan resultere i tidlig død.

5634436[/snapback]

er jo ikke stor sannsynlighet så lenge du ikke tar på selve kjernen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...