Bertram Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hjelp. Har solgt mitt JVC GR-200E kamera og trenger et nytt rimelig raskt. Bruksområdet er turer i skog og mark, ofte på sykkel eller ski så det må tåle litt risting. Bruker hjelmkamera en del, og er avhengig av at kameraet har AV inngang. Ellers så bør det være så lite som mulig uten at det går ut over bildekvaliteten, og filformatet må la seg redigere med de kjente redigeringsprg. Pris opp til 7000,- Håper på mange tips, og etter det jeg har fått tips om her på dette utmerkede forum, bør jeg holde meg unna HD. Lenke til kommentar
Bertram Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Hjelp.Har solgt mitt JVC GR-200E kamera og trenger et nytt rimelig raskt. Bruksområdet er turer i skog og mark, ofte på sykkel eller ski så det må tåle litt risting. Bruker hjelmkamera en del, og er avhengig av at kameraet har AV inngang. Ellers så bør det være så lite som mulig uten at det går ut over bildekvaliteten, og filformatet må la seg redigere med de kjente redigeringsprg. Pris opp til 7000,- Håper på mange tips, og etter det jeg har fått tips om her på dette utmerkede forum, bør jeg holde meg unna HD. 5633147[/snapback] Da har jeg kommet litt lengere og har sett litt på disse kameraer Sony DCR-HC90E som blir erstattet med DCR-HC96E Canon MVX30i Er det noen som har noen tanker rundt disse kamraene, og forslag til eventuelt andre i samme klasse? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Panasonic NV-GS300 får du til 7000,- på netshop.no. Bedre kamera til bedre pris med kamera på lager i dag tviler jeg på at du finner. Dette har vunnet mange tester og er ett veldig bra kamera med sin 3CCD teknikk. Lenke til kommentar
Bertram Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Ja, enig at dette er at flott kamera, og et kamera jeg ville ha gått for. Men, jeg kan imidletid ikke finne noe om at det er utstyrt med AV in, som jeg er avhengig av for å kunne bruke hjelmkamera. Kan noen bekrefte eller avkrefte dette? Ser at NV-GS500E-S har AV in, man er det ellers noe stor forskjell på disse to kamera? Muligens et dumt spørsmål, men er man blank så er man blank Endret 20. februar 2006 av Bertram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå