BondeMaster Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Da jeg klarte å brekke av skjermen fra resten av mobilen på min samsung e-330 trenger jeg en ny en Funnet ut at jeg ikke trenger en avansert mobil med ditt og datt. Den må koste ca.1000,- og da skal den være uten abbenoment. Det jeg trenger er: - kalender med mulighet for å sette på alarm - må ikke være for stor/tung - god baterilevetid - kunne hvert greit med radio men det er ikke ett must - vekkeklokke - design kommer høyt opp på lista, men ikke så veldig viktig Har sett litt på disse, men finner du noen andre du mener jeg heller burde kjøpe så er det bare til å foreslå: - Nokia 3120 - Nokia 6030 - Sony Ericsson J230i - Sony Ericsson J300i - Sony Ericsson K300i - Siemens CF110 Så om noen kunne hjelpe meg litt med hvilken mobil jeg bør kjøpe kunne det hvert greit Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Søkte litt.. Vet ikke om det er av interesse, men fant disse: LG B2100 Nokia 2600 De andre kan jeg ikke si noe om, for jeg har ikke erfaring med dem, desverre. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Legg til et par hundre ekstra å du får en K700i, som er veldig kurante telefoner. Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg må si meg enig, Sony Ericsson K700i er en telefon som passer deg midt i blinken=) Den har alt du vil ha og er pen å se på. Du får den i mange elektrobutikker for 999,- med kontantkort. Var jeg deg så ville jeg kjøpt denne, har den selv og er meget fornøyd. MEN Joysticken er et problem i seg selv, går i stykker etter et halvt år:( GO K700i ! Lenke til kommentar
InitialC Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=529584&st=0 Lykke til med valget Eg hadde samme problemstilling. Og eg valgte siemens cf110. Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 siemens... det går så treeeeigt... K700i er en TOPP mobil ja! :!: uansett om den begynner å bli litt gammel! Lenke til kommentar
BondeMaster Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 ok, da kjøper jeg k700i da. tror jeg kjøper den på www.siba.no med tel2 scratch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå