Gå til innhold

Viewsonic p90f monitor

samim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viewsonic P95f har jo trinotron billedrør. Den har fått svært gode omtaler i flere tester. Den koster vel nå rundt 3400kr på enkelte wed shops. Det er jo en hyggelig pris for en så bra skjerm.

Har selv en P95f+, og er svært fornøyd med den. Sylskarpt bilde, klare farger og en svært lyssterk skjerm.

Lenke til kommentar

I've got the viewsonic p95f 19" and is very pleased with it. Don't know about the p90f though.

The p95f is also somewhat cheaper than the sony g420.

Got both g420 and p95f at home and the only notable difference is the design. Picturequality is excellent on both monitors.

[space]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-19 12:58, skrev Lzr:

PS, Må ikke forveksles med P95f+ som er en annen skjerm.

Hva er egentlig forskjellen, utenom at P95f har litt høyere refresh en P95f+?

De på Viewsonic Norge sier at P95f+ er bedre. At den har noen flere finesser. De anbefalte meg ikke å bytte den i en P95f. Jeg bestilte en P95f, men fikk en P95f+. Derfor lurer jeg.

[ Denne Melding var redigert av: engen på 2002-09-19 13:51 ]

Lenke til kommentar

P95f+ har høyere oppløsning (2048*1536)enn p95f noe som er helt ubrukelig spør du meg på en 19". P95f+ har en knapp som øker lysstyrken på skjemen, noe som kan være kult til gaming + en opsjons modul for tilkoling av DVD og TV/VCR etc. P95f+ har derimot lavere båndbredde til skjermen 285mhz mot 300Mhz på P95f.

Hey. Stikk på viewsonic.com og last ned spec'ene selv.

P95f er utvilsomt en bedre monitor, men P95f+ har flere features.

Lzr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...