komaake Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Hei... Pc'en min restarte seg etter ei litta stund har nett formatert men det hjalp ikkje:S:S Cpu'en ligger på rundt 50grader og systemtempraturen ligger på 30grader har det noe med det? AMD Sempro 1.8GHz ATi radeon 9550 nesten nytt NVIDIA nForce 2 ultra 400Chipset Based(Sockel A vist det kan hjelpe) 2 Maxstro (har bare ein i no)(gjekk ikkje annt og instalere Windows Xp Home Edition på den eg ikkje har i no) Probleme begynnte når eg satte i ei hardiskk til trur eg, for ettter det så har det alldrig funngert skikklig(vist det kan hjelpa) Pc'en restarte seg bare når eg er på msn og høre på Musikk med Windows mediaplayer eller vist eg spiller CS Bf2 O.L. av og til blir det det bare svart sjerm da må eg restarta med restart knappen. no når eg skriver dette tar det lang tid før det kommer det eg skriver:S:S kan det ha noe med att pc'en ligger inne med feil CPU???? takk på Forhand Endret 20. februar 2006 av komaake Lenke til kommentar
lordlappy Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Hei...Pc'en min restarte seg etter ei litta stund har nett formatert men det hjalp ikkje:S:S 5632843[/snapback] har du skjekket temperaturen på cpu'en? ja rett moltrez bra link Endret 19. februar 2006 av lordlappy Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Øk sannsynligheten for at ditt problem blir løst (Sticky i "PC-en fungerer ikke") Disse opplysningen er vesentlige for god hjelp, og ikke bare ren tipping. Lenke til kommentar
komaake Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) plizzzz alle som har noen gode ideer kom med di haster noe sinsjuk! må fikksa det til onsdag!! Endret 20. februar 2006 av komaake Lenke til kommentar
lordlappy Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) les igjennom linken til moltrez og skiv litt mer om problemet så kan kansje flere hjelpe deg. velkommen til forumet. Endret 19. februar 2006 av lordlappy Lenke til kommentar
lordlappy Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 prøv å koble hardisken fra pc'n og skjekk hva som skjer. hvis det ikke er problemet så se på oppgavebehandling(ctrl+alt+del)(skjekk bruk av cpu) mens du kjører de programmene som du har pleid å kjøre mens pc'en slo seg av (har du noen temperaturmålere skjekk dem også mens du kjører programmene) hvor mye ram har du? Lenke til kommentar
komaake Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 prøv å koble hardisken fra pc'n og skjekk hva som skjer. hvis det ikke er problemet så se på oppgavebehandling(ctrl+alt+del)(skjekk bruk av cpu) mens du kjører de programmene som du har pleid å kjøre mens pc'en slo seg av (har du noen temperaturmålere skjekk dem også mens du kjører programmene) hvor mye ram har du? 5635938[/snapback] Har kopla den vekk no Har 1GB RAM Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det kan være strømforskyneren din som ikke er stor nok, klarer å levere nok strøm. Da kan den restarte seg. Vet du hvor mange Watt Strømforskyneren din er på? Lenke til kommentar
komaake Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Det kan være strømforskyneren din som ikke er stor nok, klarer å levere nok strøm. Da kan den restarte seg. Vet du hvor mange Watt Strømforskyneren din er på? 5635987[/snapback] Ja den er på 300W Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Skjermen min har og blitt svart før, da var det pga skjermkortet, sendte det inn og fikk tilbake et nytt. så funket det perfekt. så du kan jo prøve å kryssjekke deler, luke ut feilene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå