cybervision_ Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jepp, det var kult til å begynne med men blir litt lei av at det kommer lyd hver gang du trykker på et valg i menyene; Er det mulig å fjerne lyden, og isåfall hvordan?!?!? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 *swooooosh* *swoooosh* ... ^^/ Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Er faktisk mest irriterende når man hører på musikk og blar i lister over sanger... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 mer irriternede de derre,,, er du sikker på at du vill det? helt sikker? trykk litt mer rundt fram å tilbake.. fortsatt sikker? forbanna idiotisk Lenke til kommentar
Hjelm87 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ville ikke stjele posten men legger til en annen ting som er veldig irriterende. Når du har bilde fremmvisning på fullscreen så blir bilde zommet inn og ut, dette iriterer meg, så jeg lurer på om det går an å få bildene til å være i normal størelse hele tiden ?? Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Har kontaktet support, og de kan fortelle at det ikke er mulig å skru av lydene, og at det ikke vil komme oppdateringer så langt som de vet som vil gjøre dette mulig. Takk Microsoft, igjen takk. Lenke til kommentar
Xaero Chief Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 E syns d æ stili e;) Lenke til kommentar
Xaero Chief Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 E syns d æ stili e;) Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Det er greit nok av og til, men når man blar i musikklister synes jeg det blir spesielt mye og veldig lite stilfullt. Jeg var ikke i tvil om at microsoft kunne varsellyder før jeg fikk xboxen, men i windows kan man jo ihvertfall slå dem av... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Det er helt greit med den lyden så lenge man ikke blar mye i menyene. Når jeg hører på middels høy musikk å skal bla mellom sangene blir det fort plagsomt. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor man skal kunne klare å få velge på dette området. Lenke til kommentar
Xaero Chief Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Hva med Autorun?? Går det an å skru av autorun?? Blir irritert når du setter i en cd så starter den automatisk!! Endret 21. februar 2006 av Xaero Chief Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg elsker xboxen min, og det er nok en av de beste tingene innen spill sjangeren som har skjedd meg, men alikevell melder jeg meg inn i gruppen som syns dette er irriterende... Er i det hele tatt lite valg muligheter man har. man kan ikke skru av auto-run (som sagt over) og lydene blir vel der for alltid. Lyd instillinger ved avspilling av dvd og andre filmsnutter finnes nesten ikke og organisering av filer kan man jo ikke prøve seg på... Men som sagt er dette egentlig ikke noe stor problem for meg... Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Enig. Jeg syntes den er utrolig digg, og kjempebra. Men menyene suger! Til å ha en så sinnsyk cpu så er den drit-treig i os'n! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Hva med Autorun?? Går det an å skru av autorun?? Blir irritert når du setter i en cd så starter den automatisk!! 5643002[/snapback] har du fjernkontroll trykker du bare på media center knappen(står start under), men det hjelpe ikke når du setter inn spill, men kjekt når du har spill allerede i x360 og vil sjekke om det har kommet noe på markedplassen og sånt Endret 23. februar 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå