Gå til innhold

Skru av menylyder på Xbox 360?

cybervision_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

mer irriternede de derre,,, er du sikker på at du vill det? helt sikker? trykk litt mer rundt fram å tilbake.. fortsatt sikker? forbanna idiotisk

Lenke til kommentar

Ville ikke stjele posten men legger til en annen ting som er veldig irriterende.

Når du har bilde fremmvisning på fullscreen så blir bilde zommet inn og ut, dette iriterer meg, så jeg lurer på om det går an å få bildene til å være i normal størelse hele tiden ??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Det er helt greit med den lyden så lenge man ikke blar mye i menyene. Når jeg hører på middels høy musikk å skal bla mellom sangene blir det fort plagsomt. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor man skal kunne klare å få velge på dette området.

Lenke til kommentar

Jeg elsker xboxen min, og det er nok en av de beste tingene innen spill sjangeren som har skjedd meg, men alikevell melder jeg meg inn i gruppen som syns dette er irriterende... Er i det hele tatt lite valg muligheter man har. man kan ikke skru av auto-run (som sagt over) og lydene blir vel der for alltid. Lyd instillinger ved avspilling av dvd og andre filmsnutter finnes nesten ikke og organisering av filer kan man jo ikke prøve seg på...

Men som sagt er dette egentlig ikke noe stor problem for meg...

:)

Lenke til kommentar
Hva med Autorun?? Går det an å skru av autorun??

Blir irritert når du setter i en cd så starter den automatisk!!

5643002[/snapback]

har du fjernkontroll trykker du bare på media center knappen(står start under), men det hjelpe ikke når du setter inn spill, men kjekt når du har spill allerede i x360 og vil sjekke om det har kommet noe på markedplassen og sånt

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...