InFlamez Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 I det siste har musepekeren min brukt å forsvinne på skjermen helt uten videre. Kan prøve å foklare så bra som mulig: Plutselig lagger pcen i 1 sec, så låser musepekeren seg der den står på skjermbildet. Men fortsatt kan jeg trykke på alt, bare at jeg ser ikke musepekeren, for den står fast . Så jeg må prøve meg fram for å starte maskinen på nytt. Når den da er reboota funker alt som det skal. Men plutselig etter 10 min, eller etter 48 timer skjer det igjenn! Er ganske vanskelig å forklare, men jeg har prøvd så godt jeg kan! Hvis noen har vert borti dette snodige problemet før, eller har noen anelse på hva det kan være så er det bare å rope ut! TIL OPPLYSNING! jeg instalerte Mouse Fix (0 akselerasjon på musen) for 3 uker siden, så uninstalla jeg det, etter det har det vert sånn. Lenke til kommentar
Shughli Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Slik jeg kjenner til mousefixen, så er det foreløpig ikke mulig og avinstallere det. Har du engang dobbelklikket på mousefixen, så sitter den til du har reformatert pc`n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå