felixfabula Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Er det noen som har noe kontruktiv ris/ros og komme med? http://www.dvergpuddel.moo.no Endret 19. februar 2006 av felixfabula Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Altfor lite... skriften.. menyene.. kan ikke lese noe av det... Men jeg likte headeren ! Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Failed validation, 20 errors Frames og tabeller Mye av de 2 første feilene skyldes nok at du bruker Frontpage Alt for liten tekst i menyen Tekstvinduet blir veldig lite i Opera Headeren har ingen top-margin. Hodet forsvinner liksom ut av siden. Fine rolige farger Headeren. Alt i alt. Synes jeg siden kunne blitt veldig bra utseendemessig, vist du bare hadde endret på menyen og headeren. Selve kodingen kan det kanskje bli litt værre med siden du er vant til å bruke Frontpage. Lenge leve Notepad Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Scrollbar. Brukeren skal bestemme hvordan nettleseren skal se ut. Dessuten vil den vises vanlig i FF og Opera, hvor man ikke kan manipulere scrollbars. Lenke til kommentar
felixfabula Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Da skal jeg i hvertfall endre headeren, takk for ris/ros alle sammen Er takknemmelig for flere innspill.. Jeg bruker frontpage (shame on me), er litt lat så jeg gidder ikke kode allt selv.. :!: Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Så lenge du syntes Frontpage er greit så ikke tenk på hva andre mener. Ofte jeg stuker i Dreamweaver Lenke til kommentar
felixfabula Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Så lenge du syntes Frontpage er greit så ikke tenk på hva andre mener. Ofte jeg stuker i Dreamweaver 5635286[/snapback] Hehe, ja, prøver så godt jeg kan, er 99% selv lært Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Så lenge du syntes Frontpage er greit så ikke tenk på hva andre mener. Ofte jeg stuker i Dreamweaver 5635286[/snapback] Hehe, ja, prøver så godt jeg kan, er 99% selv lært 5635290[/snapback] Jaja man må prøve, lærer seg mer å mer etterhvert Lenke til kommentar
felixfabula Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Så lenge du syntes Frontpage er greit så ikke tenk på hva andre mener. Ofte jeg stuker i Dreamweaver 5635286[/snapback] Hehe, ja, prøver så godt jeg kan, er 99% selv lært 5635290[/snapback] Jaja man må prøve, lærer seg mer å mer etterhvert 5635316[/snapback] Ja, det håper jeg jo Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg har lært utrolig mye av å bare prøve ting, og lese en del. Det hjelper utrolig mye å bare ta et lite søk på google. Hvis du syntes det er gøy å lage hjemmeside går det som en lek å lære en del nye ting Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg liker fargebruken og headeren. Man lærer utrolig mye ved å bare se litt på kodesnutter og lignende, men jeg personlig synes w3schools.com er et fint sted å lære det meste innenfor programmering etc. Lenke til kommentar
felixfabula Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Igjen, tusen takk for svar Liker i hvertfall det som pryder headeren jeg da EDIT: Tusen takk for linke, der lærte jeg mye! Endret 20. februar 2006 av felixfabula Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Scrollbar. Brukeren skal bestemme hvordan nettleseren skal se ut. Dessuten vil den vises vanlig i FF og Opera, hvor man ikke kan manipulere scrollbars. 5634687[/snapback] tja. i firefox er det satt på default å ignorere scrollbar-styles, men dette kan du forandre på: about:config → dom.disable_window_open_feature.scrollbars Lenke til kommentar
Ikkeibruk Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 wooow, hvor liten den siden var :O Lenke til kommentar
janingar Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Fin side:) Fin fargebruk og lay-out:) Gidder ikke pirke. Kunne sikkert hatt litt større tekstvindu da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå