CFD Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Tror han har skjønt det. Det er nok at 1person sier at det er et bra kort og henviser til en test. Selv så burde man vente til man har sett flere tester og ikke bare 1test. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: CFD skrev (2002-09-28 20:38):Ikke snakk nedlatende om Søppel..Det er de de Respekterte personene her er.. Faktisk så er alle de med over 1000meldinger stamgjester, og det sier litt! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: CFD skrev (2002-10-01 11:46): Er du fra Bergen CFD? Jeg ser du reklamerer for byLAN... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 /Offtopic mode ON Jada Killer. Skal på Bylan jeg også. Signa meg opp på webben ,men ingenting har skjedd siden da. Tar meg vell en tlf i dag. Er vell ikke vokst opp i bergen ,men jeg bor på trengereid (10min fra arna i rettning voss). Har visst at du har vært fra bergen , og jeg har bygd meg opp en teori om at du og JimmyPOP kjenner hverandre VELDIG godt.. Men nok om det. Join #hw.no@undernet du.. /Offtopic mode OFF Sorry for at dette ble litt Oftopic. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: CFD skrev (2002-10-01 14:44):/Offtopic mode ONJada Killer.Skal på Bylan jeg også. Signa meg opp på webben ,men ingenting har skjedd siden da. Tar meg vell en tlf i dag.Er vell ikke vokst opp i bergen ,men jeg bor på trengereid (10min fra arna i rettning voss).Har visst at du har vært fra bergen , og jeg har bygd meg opp en teori om at du og JimmyPOP kjenner hverandre VELDIG godt..Men nok om det.Join #hw.no@undernet du../Offtopic mode OFFSorry for at dette ble litt Oftopic. JEg er på mirc kanalen så ofte jeg har anledning...skal se på natt til lørdag, pleier å gå inn der etter en god fylla! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 HOOLIGAN hvo kjopte du et Asus V8460 GeForce4 Ti4600 128MB DDR AGP, (V8460ULTRA/TD) til 1800kr!!! det var sinnsykt billig!!! Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 jeg kjøpte det av en kar som "angret" på at han kjøpte det.... (fordi det ikke var video inn på kortet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå