sandalH Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Hei. No har eg fått svar så takk=) Endret 18. april 2006 av Andal Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 du kan prøve å få butikken til å reparere...du kan også prøve å få det på reiseforsikring om du har det.. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Ja okey.. Reiseforsikring? Jeg var jo hjemme da det hendte... Vet ikke jeg altså, men? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Vis du var ute og gikk tur i skogen.. og skulle over en grind(LES:gjerde) Så er du teknisk sett ute på en reise Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) ja, slik tolket jeg det, hvor mange folk har gjerde inne? eller var det ett sånnt "hold småen vekke fra trappa" gjerde/grind? De fleste reiseforsikringer gjelder fra det øyeblikket du får ut av døra... Endret 19. februar 2006 av MrLee Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Den er kjip da... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Norrøna reparerer klær hvertfall, så skal ikke se bort ifra att bergans også gjør det. Stikk til butikken du kjøpte og spør Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Her på bygda er det mange gjerder altså! hehe... Var ikkje lengre vekke enn 40 meter!! Har snakt med butikken og Bergans reparerte og de kunne nesten love at resultatet blei fint. Er litt i tvil, men går sikkert bra. Problemet er berre at butikken er et godt stykke med bil + en timers ferje vekke. Men skal der i helga så ordner seg... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Alt kan repareres med et fint resultat, men det spørs ofte for hvilken pris. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Her på bygda er det mange gjerder altså! hehe... Var ikkje lengre vekke enn 40 meter!! Har snakt med butikken og Bergans reparerte og de kunne nesten love at resultatet blei fint. Er litt i tvil, men går sikkert bra. Problemet er berre at butikken er et godt stykke med bil + en timers ferje vekke. Men skal der i helga så ordner seg... 5635707[/snapback] 2 meter eller 40meter, det er det samme.. du var ute på en reise Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Du har vel ikke tilfeldigvis en fingernem bestemor som er flink til å sy? Det er vel gratis. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 jo bestemor mi e fantastisk hu, men har ikkje da retta stoffet og fargen.. men da skulle ikkje bli dyrt sa butikken Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Bergans fikser sånn. Kontakt butikk og så sender de det dit. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Ja skal til butikken på fredag. Har snakka me di.. Men har du noke erfaring? Veit du event. om di fikse da fint? Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Har fått jakka tilbake no. Henta den på posten, og måtte opna den med ein gong. Trudde seriøst eg hadde fått ei ny jakke. Såg ingenting til reperasjonen eller noke. Men då eg kom heim såg eg ein ny trådsøm. Uansett heilt fantastisk fint. At dei kan klare å gjere noko med eit så stort hull som det var er kult.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Bra det ordnet seg hvertfall *Forsiktigere neste gang* Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 ja må nok da... Lenke til kommentar
loqron Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hvem kjøper en jakke til 3000 tusen kroner ? Det er helt utrolig hva folk gir bare for et merke.. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 hehe ganske mange egentlig no måtte eg le litt.. hehe Lenke til kommentar
Toset Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Bargans jakker er ikke noe man kjøper for merket, ikke jeg ihvertfall. Det er sinnsykt gode klær, og jeg har aldri hatt noe som i det hele tatt kommer i nærheten av Bergansjakken min i kvalitet, komfort eller holdbarhet. Er vel på 3. året snart, og akkurat like god som ny. Er sikkert noen som kjøper dem bare for merket (les: 71*-Nord hysteriet ), men langt ifra alle. Er uten tvil de beste klærene for oss friluftsfolk. Edit: liten skrivleif Endret 16. april 2006 av dominizer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå