Pysj Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 Lei av ungenes mas? La den barnevennlige roboten PaPeRo gjøre jobben for deg. Les mer Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Det beste av alt? Den blir aldri sliten. Nei, det må vel heller være tom for strøm, da... Men hvordan den skulle klare å få de to gutta mine til å slutte å slå og klore hverandre er meg en gåte. Med en sånn liten bzzt-greie som R2-D2 har? Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Men hvordan den skulle klare å få de to gutta mine til å slutte å slå og klore hverandre er meg en gåte. Med en sånn liten bzzt-greie som R2-D2 har? 5634294[/snapback] Da trenger du vel ikke noen barnevakt, når ungene kan slite ut hverandre på egen hånd? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Da trenger du vel ikke noen barnevakt, når ungene kan slite ut hverandre på egen hånd? 5634496[/snapback] :!: Ja, hvis du med "slite ut" mener å slite ut det ytterste hudlaget, så... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 skjær drastisk ned på sukkerinntaket deres og se om det hjelper... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Skjære noe mere ned enn at de bare spiser ting med sukker i på lørdag? Ja, de får faktisk ikke en gang syltetøy i uka... Men for å ha sagt det, de krangler jo ikke hele tida da, men det er når de først gjør det at man må være til stede. Og da hadde ikke denne roboten gjort jobben. Tror den stort sett ville blitt en artig leke for dem som de hadde gått lei av, og så hadde de kommet til oss og bedt oss om å skru'n av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg