reyerd Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Skal kjøpe bærbar, har skulle det lenge nå men klarer ikke bestemme meg for hvilken jeg skal gå for. Har rå til 10000,- +/- litt. Har noen en maskin å annbefale? har tenkt på ASUS A6Km men ser også at de har en fujitsu simens maskin Amilo M1437G eller Amilo A1667G men så var jo 17" skjærm fristende Amilo A3667G så hva er best av de 3 siste? skjønner såpass at den asus maskinen er litt svakere enn de sistnevnte, men så er den jo endel billigere og da! men jeg vil bestille meg en maskin, men har ingen peiling på hvilken. Noen må velge for meg :!: Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 http://elkjop.no Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 http://elkjop.no 5632575[/snapback] Den var morsom du. Jeg hadde valgt å kjøpe bærbar et annet sted enn elkjøp. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Hei! Gå for en Asus A6Ja du! Dropp 17'' skjerm og se hva denne har av spesifikasjoner. Dobbel-kjerne prosessor, 512mb RAM, 80gb harddisk, innebygd kamera på 1.3 mpix, DVD-brenner og ATI Mobility Radeon X1600 osv. Med andre ord, en kraftpakke av en maskin til en fornuftig pris! Dobbel-kjerne prosessor er fint hvis/når du vil at en kjerne skal jobbe primært med noe, f. eks en på spill og den andre på programmer! Lykke til! Endret 19. februar 2006 av onyX Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 takk for tipset! blir nok en sånn! har gode erfaringer med asus sine bærbare, mye for pengene. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Asus A6Ja virket som en kjempepc til den prisen! Hadde nedprioritert 17" glatt! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Yupp! En bærbar er en bærbar. Den skal veie minst mulig, helst da. Man skal ikke slepe med seg en diger mappe-liknende sak som yter like bra som en stasjonær PC. F.eks Dell Inspiron XPS Gen 2. Bærbart monster, hehe Endret 20. februar 2006 av onyX Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 fant på finn.no en som solgte nye a6km maskiner til 5479,- komplett skal ha 8495,- for dem så jeg vurderer sterkt en slik maskin når det blir så billig. Har kontaktet firmaet og da sa han at prisen stemte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå