fLR Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Etter bare å ha spilt WoW i en god stund uten problemer tenkte jeg jeg skulle prøve meg på litt Warcraft 3. Jeg joinet mine kameraters games og det funket jo fint, men da jeg skulle create mitt eget gikk det verre. Ingen fikk joinet gamet. Jeg vet at dette betyr at enkelte porter er lukkede, jeg sjekket om disse var åpnet de slik som var før. Og ja, helt uforandret. Steam fant heller ingen servere og fikk ikke connectet til noen servere. Problemene kom etter at jeg installerte F-secure internet security. Jeg prøvde alle instillinger med application controls, lukket og reåpnet portene i routeren, men ingenting fungerte. Jeg uninstallerte hele F-Secure og sletta og reinstallerte Steam, og allikevel fungerer hverken steam eller å create games i wc3. vor kan det ligge en firewall som helt ut av det blå bestemte seg for å blokkere alt dette? Jeg har ikke SP2 så vidt jeg vet, jeg har i alle fall ikke Windows Firewall under control panel. Endret 21. februar 2006 av fLR Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg har ikke SP2 så vidt jeg vet, jeg har i alle fall ikke Windows Firewall under control panel. 5632551[/snapback] Der har du kanskje kjernen til problemet ditt. Er ikke dumt å ha et oppdatert OS uten alt for mange åpne sikkerhetshull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå