Linu Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hva med å modde pcen med reinskin ??? Det hadde jo blitt bra det, så ikje vet æ :smile: Skal se om æ kan få til noe Æ :smile: :smile: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hehe, genialt! Sett i gang du! Lenke til kommentar
Jalla Karlsen Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 E å le lå le lå A Joik og reinskinn is here to stay... Ja tenker rudolf blir glad for og få hele pelsen sin brettet ut over ett kabinett... LOL Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Stapp hele pc'en opp i r*vva på reinen - det hadde blitt case mod det ... Lenke til kommentar
Linu Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Må le av dere :smile: Lenke til kommentar
Jalla Karlsen Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Spis gjerne noen Joikakaker mens du casemodder med reinskinn... Det gjør liksom susen slik att man kommer den rette casmodformen... Ellers vil jeg bare si ,, vi har jo hund ,katt,og mange andre pelskledde vesener som man kan bruke til casemodding, så sett i gang alle dere "dyre elskere", Casemod IT Trofast og Pus går utrygge tider i møte :smile: LOL [ Denne Melding var redigert av: Jalla Karlsen på 2002-09-19 04:08 ] Lenke til kommentar
Linu Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 04:04, skrev Jalla Karlsen:Spis gjerne noen Joikakaker mens du casemodder med reinskinn...Det gjør liksom susen slik att man kommer den rette casmodformen...Ellers vil jeg bare si ,, vi har jo hund ,katt,og mange andre pelskledde vesener som man kan casemodde,så sett i gang alle dere "dyre elskere", Casemod IT Jaaaaa.... Æ kan modde pcen min til Rein og dere andre kan jo modde pcene deres til katt og hund... :razz: hadde ikke det vært noe ??? thihi :smile: Lenke til kommentar
RockeRolf Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Jaaaaa.... Æ kan modde pcen min til Rein og dere andre kan jo modde pcene deres til katt og hund... :razz:hadde ikke det vært noe ??? thihi :smile: Ser det for meg... en pc med hale! Elghund, mynde eller schäferhale? Nei vent! Dalmatiner!! :lol: Høres rått ut med reinskinn, men kjenn på kabinettet ditt først om det er varmt. Hvis selve kabinettet er varmt, har du for stor varmeovergang igjennom aluminiumsveggene dine. Da kan det være lurt å sette inn en ekstra vifte eller to for å frakte varmen ut før du isolerer med rein-pels :smile: [ Denne Melding var redigert av: RockeRolf på 2002-09-19 09:37 ] Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 03:56, skrev Dan Hansen:Stapp hele pc'en opp i r*vva på reinen - det hadde blitt case mod det ... Bare pass på å ha den i bånd da, jeg syns jeg ser det: "Rein mistet: Den er brun med plexivindu på høyre side, og har en 80mm vifte med lys i ræva. Hvis du finner den, vennligst ring 91234565. Dusør." Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Slangeskinn hadde vært kult... "Snake" Får sikkert smuglet litt fra de varmere strøk... :smile: Skulle holde med en 8-9meter anaconda i bagasjen.. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 04:04, skrev Jalla Karlsen:Spis gjerne noen Joikakaker mens du casemodder med reinskinn...Det gjør liksom susen slik att man kommer den rette casmodformen...Ellers vil jeg bare si ,, vi har jo hund ,katt,og mange andre pelskledde vesener som man kan bruke til casemodding,så sett i gang alle dere "dyre elskere", Casemod ITTrofast og Pus går utrygge tider i møte :smile: LOL LOL Dritbra, kom som et lys over en mørk skoledag. Men prøv saueull isteden, kanskje ikke så bra for varmen men, men...<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Jalla Karlsen på 2002-09-19 04:08 ]</font> Lenke til kommentar
mehmeh Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 (endret) Endret 5. juni 2010 av mehmeh Lenke til kommentar
TCK Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Må bare le! Pakke pc'en inn i pels!? Må bli uhyre varmt!! Vis det er 40 grader ute så tar du ikke akkuratt på deg pels!! Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Du får SIKKERT støtte fra sametinget's kulturkomite eller noe lignende.... Men tror du folk på TG helst hadde villet sitte ved siden av en "rein"?? Vel, ikke vet jeg, men jeg er så utrolig lei av "retten til land og vann" diskusjonen..... Så hvis du sitter ved siden av en samehater på TG, vel.....ja....... PS. Bor i finnmark selv..... :wink: Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 09:41, skrev RikkyRally:Bare pass på å ha den i bånd da, jeg syns jeg ser det:"Rein mistet: Den er brun med plexivindu på høyre side, og har en 80mm vifte med lys i ræva. Hvis du finner den, vennligst ring 91234565. Dusør." Med tastatur og mus hengendes og dingle ... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 ha en lodden pels på hele pcen, og så tastatur og mus som to lodne hala.. og jerne et fjes frampå :> Lenke til kommentar
oceana Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 13:24, skrev TrygveD:quoting søks neijs überfett med reinsdyr skinn... noen tenkt å prøve fiske skinn? eller leopard skinn, værste h0re pc'n... kunne jo blitt noe slikt som den deetee hadde laga i pels....bare for h0rete x'er....*høhø* Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Endelig noe nyttig å bruke Keiko til! Tenk så mange kabinetter man kan kle med et eneste spekkhoggerskinn... Det er mange det :smile: Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa :lol: :lol: :lol: :lol: Lenke til kommentar
Linu Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 HEHE jaja dere ... må bare finne et reinskin da så skal æ modde pcen min med det :wink: :smile: :smile: :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå