InitialC Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hei. Eg leste nettopp en test av siemens cf110 fra amobil og den vakte litt interesse. Noen som har denne? Eller har noen erfaringer med den som de vil dele? Eller vet om noen andre mobiler i denne prisklassen som kan være et alternativ?(med like pent design? ) Testen er å finne på: http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner...ens_cf110/22925 På forhånd takk Lenke til kommentar
heier Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg har hatt denne i et par uker nå og er veldig fornøyd. Jeg betalte 1270 kr med frakt og må si at jeg synes det er en god telefon til den prisen. Den er utrolig liten og lett og en merker nesten ikke at en har den i bukselommen. Den har ikke all verdens av funksjoner akkurat, men det visste jeg jo om på forhånd så det var greit. Den har en fin og lyssterk skjerm, men etter min mening er det et veldig stusselig utseende på menyen, altså ikoner og skrift og sånne ting (men så må en jo igjen tenke på hvilken prisklasse tlf. ligger i da). Jeg synes ikke menyene er særlig trege og sms-skriving går som en drøm. Det eneste som er litt irriterende med denne tlf er at en ikke får brukt mp3'er som ringetoner. Kan jo bruke Wav filer, men dette har ikke jeg fått til (får beskjed om at formatet ikke støttes), antageligvis har jeg konvertert fra mp3 til wav med feil khz eller noe i den duren. Noen som veit åssen jeg kan få til dette?? Skulle du lure på noe spesielt får du bare spørre... Lenke til kommentar
InitialC Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Høres flott ut Eg var å surfet litt rundt om kring også kom eg over denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=529584&st=0 . Den er jo ganske aktuell med tanke på hva eg spurte, så.. Eneste eg lurer på nå er hvor eg får kjøpt den uten å måtte vente en uke eller to I og med at de ikke har den på lager på netshop eller mpx.. Lenke til kommentar
heier Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 De har den på elkjop.no, der jeg kjøpte min. Bare å banke til da Lenke til kommentar
InitialC Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Takk for hjelpen Då har eg kjøpt den og venter spent på at den kommer på døren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå