Mattlakk Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Hei, Jeg spiller i et band, vi har sanger og det vi trenger, men vi mangler en logo, Er det noen som kunne tenke seg å lage en logo til oss? hadde vært kjempe bra Hvis det er til hjelp så kaller vi oss Gary Hoo Veit at mange tøffinger kommer til å skrive "Tror du vi gjør det gratis?" og svaret er: Jeg håpet som ikke hadde så mye om gjør og kjedet seg kunne lage en Den kan være kjempe enkel, det kan også bare stå navnet på bandet vårt på en kul måte -takk Endret 19. februar 2006 av crawford Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ja, jeg kan gjøre det gratis. Men, det blir ikke vektorgrafikk. Og ikke forvent deg noe særlig bra resultat. PS: Kan du si litt mer om hva slags musikk det er og sånt? Er ganske lurt å vite! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) hmm, hva skal jeg si.. Vi spiller litt lignende Gluecifer.. Kanskje vi kan kalle det litt soft rock Åhh blir så glad av at folk viser interesse Endret 20. februar 2006 av crawford Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Ok, ingen av de ble noe fine, men jeg har værtfall prøvd. Endret 20. februar 2006 av SoloX Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Syns det var en veldig bra ide : D Kjempe takk : ) Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Peent:) nydelig Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Nei æsj, logoer har vel aldri vært min sterke side. En grunn er vel at jeg aldri har laget noen skikkelige noen. (og grunnen til det er at jeg ikke kan) Bare dro sammen noe i Illustrator, ser ut som om noe katta kunne kommet hjem med. Legger ved bilde og .ai fil om noen vil prøve seg, jeg orker nemlig ikke mer. Vet at skrifftyper og alt er på trynet, tenkte bare om noen ville prøve å ro i land noe shit Teddy har satt opp. EDIT: Thumbnailen ble en tanke skrewed men det får nå være. Gary_Hoo.zip Endret 22. februar 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
Johannod Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hei! Jeg holder på med litt av hvert bare for morro skyld. Har laget en logo til bandet deres PS: Sender du første singel når den kommer? Lenke til kommentar
Johannod Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Laget en til i samme slengen jeg:) Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Hehe, ja skal legge ut link til urørt siden (: Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Jævlig kul Men jeg må bare vite en ting, har du laget selv eller har du funnet den noe sted og lagt til tekst? Endret 25. februar 2006 av crawford Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Lagd den selv ja. Lenke til kommentar
Jawz_1986 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Fikla litt i PS i dag ... fikk ikke helt til men Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Liker faktisk den siste veldig bra! Spesielt hvordan Hen ligger i bakgrunnen og fargene gir god kontrast. Men skriften skulle kanskje ha vært byttet ut med skriften fra forslag 1.. ? eller? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) mitt lille raske forslag Endret 5. mars 2006 av Bromlexl Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Ååå, dere er så flinke Det her er bra saker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå