Gå til innhold

For store krav til mobiltelefon?

Anbefalte innlegg

Finnes det ein telefon som oppfyller krava mine?

Skal være MP3 spelar, med flymodus, minimum 2mpix kamera med autofokus, minnekort som kan byttast utan å ta ut batteri eller slå av telefon, det skal være mogleg å koble til dei høretelefonane eg vil, den skal ikkje være slik som W800 i utsjånad, meir elegant, ikkje for stor slik som W900, det skal være ein bra skjerm og den skal ha bra java ytelser.

Det er dei krava eg kjem på for øyeblikket. Litt for mykje å forlange frå ein telefon kanskje, men det finnes kanskje ein som eg har oversett? Dersom du veit om ein så vennligst svar meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fine telefoner begge to, men 6280 har jo fått eindel klager. Det meste går på software, og slik eg kjennar Nokia kjem det ikkje oppdatering med ein gong. Det er heller ikkje så lett og få tak i den endo.

Når det gjeld W810 så er det ein telefon eg har vurdert, men eg fryktar at det kan være lenge til den er å få i butikken. Og når den endeleg kjem så er det ein anna mykje betre som er rett rundt hjørna. Så ventar ein på den, men den blir sjølvsagt utsatt i eit kvartal eller to den og.

Meinar ikkje å verke alt for negativ, men eg har brukt litt tid i å vente på at telefonen eg har bestemt meg for skal komme inn. Alle reknar med å ha den inne ei god stund før den faktisk kjem inn og ein kan kjøpe den.

Lenke til kommentar

Jeg vil si meg litt uenig med det du sier der, ja det har vært mye feil på mjukvaran til Nokia 6280, men det har jo igår kommet en oppdatering til det.. dessuten er det jo ikke mulig for deg i norge å kjøpe denne tlf uten "3" enda, så hvorvidt den er bra når den kommer til norge eller ikke med tanke på mjukvare kan du egentlig ikke utale deg så mye om..

//Marius

Lenke til kommentar
Jeg vil si meg litt uenig med det du sier der, ja det har vært mye feil på mjukvaran til Nokia 6280, men det har jo igår kommet en oppdatering til det.. dessuten er det jo ikke mulig for deg i norge å kjøpe denne tlf uten "3" enda, så hvorvidt den er bra når den kommer til norge eller ikke med tanke på mjukvare kan du egentlig ikke utale deg så mye om..

//Marius

5633629[/snapback]

Du har rett i at eg ikkje veit korleis mjukvaren på denne telefonen vert når den kjem til Noreg. Det einaste er at eg har eit inntrykk av at Nokia til tider har vært litt seine med å legge ut ny mjukvare til telefonane sine. Det kan hende at eg tar feil der og, men etter det eg veit er det til dømes ikkje komen oppdatering til 6260 enda.

SonyEricsson kommer jo snart med P990 og det skal MYE til for at denne ikke oppfyller kravene dine. denne kan gjøre alt du vil og mye mer til....

5633865[/snapback]

Den klarar det meste, men har litt meir enn det eg kan bruke. Har ein jobb som gjera at eg er utan mobiltelefon i 14 dagar med jamne mellomrom. Ettersom eg brukar ein PDA idag, iPAQ, har eg ikkje behov for å ha det i telefonen. Dersom eg kunne kutta ut PDAen så hadde det vært ein telefon som eg måtte ha kikka nøyare på. Då hadde størrelsen vært til å leve med, men ikkje når eg er avhengig av PDAen samstundes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...