EnerGie Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hva er galt?? Har speedfan inne på maskinen. Og de siste dagene har viftene økt turtallet, samtidig som at det står på speedfan at cpu usage er over 50% hele tiden.....mange ganger 100% også. Hva har skjedd?? Har jeg virus? På forhånd takk! Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Fant ut av det! gikk inn på msconfig.....og der fant jeg ut at det var endel "rare" programmer som startet opp......tydeligvis virus.....vel, fikk ihvertfall fjerna det! Så slipper jeg å sitte i et evig bråk og cpu på 70 grader! Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Fant ut av det! gikk inn på msconfig.....og der fant jeg ut at det var endel "rare" programmer som startet opp......tydeligvis virus.....vel, fikk ihvertfall fjerna det! Så slipper jeg å sitte i et evig bråk og cpu på 70 grader! 5632403[/snapback] hvordan fjerna dem? formaterte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå