sdf123 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hei Ser at Siemens S75 har kommet inn i butikkene nå og vurderer sterkt å kjøpe den. Var utrolig fornøyd med S55n min. Men nå kommer jo dem snart med S88 og. Burde jeg heller vente på S88? Hvordan vil den ligge i pris i forhold til S75? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Lurer på det samme her. Tror jeg blir og kjøpe ny mobil i mars, er vel da S88 kommer ut.... Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Husk at S88 ikke er noen oppfølger til S75. Navnegivingen lyver noe. De har ingen sammenheng faktisk. Jeg hadde valgt S88, uten tvil. Kameraet skal være det beste som finnes på mobil, med autofokus og meget bra i mørke. Haugevis med kamerafunksjoner, ubegrenset video-opptak osv. Skjermen er selvsagt mye bedre enn på S75. Noe av det S75 er bedre på er at den har EDGE og lengre standby (men S88 har lengre taletid). Mener å ha hørt at S88 kommer til Norge i april... Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Husk at S88 ikke er noen oppfølger til S75. Navnegivingen lyver noe. De har ingen sammenheng faktisk. Jeg hadde valgt S88, uten tvil. Kameraet skal være det beste som finnes på mobil, med autofokus og meget bra i mørke. Haugevis med kamerafunksjoner, ubegrenset video-opptak osv. Skjermen er selvsagt mye bedre enn på S75. Noe av det S75 er bedre på er at den har EDGE og lengre standby (men S88 har lengre taletid). Mener å ha hørt at S88 kommer til Norge i april... 5635477[/snapback] Ja, sant det. Men ettersom jeg kan få S75 for ca1800kr uten abb så er jo det vanskelig å motstå. Det at S88 skal komme til april vil vel si juni, S75 skulle vel komme i desember og da kan jeg jo event bytte til S88=) Vet du om det er 2,5 jack tilkobling på noen av dem til headphones? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå