Faris Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hei Når jeg starter opp spill og andre ting som fks. 3dmark, blir det mange rare striper på skjermen og ting henger. Jeg har installert nyeste skjermkortdriver (6600gt), og temp på skjermkortet ligger på 30 grader. Ser derfor ikke helt hva som kan være problemet. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Mulig å få noe svar her eller? Begynner å bli litt frustrert Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Har du sjekket om spillet støtter skjermkortet ditt? Eller om andre har lignende problemer? Så veldig merkelig ut Lenke til kommentar
Faris Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Jada COD2 har fungert utmerket her før (har som sagt 6600 gt så det burde vel ikke være noe problem uansett). Jeg skjønner altså ikke hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Artifacts.. heh, sjekk om kortet har blitt for varm. Har du overklokket den kanskje? Rens den for støv eller bytt kjølepasta på den. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Kortet har ikke blitt varmere enn 34 grader.. har heller ikke gjort noe klokking på det. Det eneste jeg bekymrer meg for nå er at jeg har 250v psu.. kanskje bytte til en bedre en? Vet ikke jeg ass.. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 250W er kanskje i det minste laget... hvert fall hvis du har mye annet strømkrevende i PC-en. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Altså, i dag har jeg tatt ut kortet, tørket det for støv, tatt på ny kjølepasta osv. Men nei da, fungerer fortsatt ikke som det skal Får denne feilmeldingen i 3dmark, noen som kan tyde den? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Installer DirectX 9.. Om du har det installert så bør du installere det på nytt Lenke til kommentar
Faris Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg har akkuratt installert directx 9... hva søren kan det være? Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Bytt Strømforsyner, mange deler krever mer strøm når du går inn i et 3D program. Det er rart at den funker i det hele tatt med den strømforsyneren. Få deg en 450W eller HIPER sin Type-R. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Jaok er nok det jeg tenkte...men det rare her er at jeg aldri har hatt noen problemer med dette før, og da har jeg hatt samme PSU Men jeg prøver med ny PSU så får vi se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå